Сазонов, А. А.
    Организационные структуры управления маркетинговой деятельностью [Текст] / Сазонов А. А., Сазонова М. В. // Вопросы экономических наук. - 2011. - № 6. - С. 47-48 . - ISSN 1728-8878
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- товарна структура служби маркетингу -- сегментна структура маркетингу


Дод.точки доступу:
Сазонова, М. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Луцяк, В. В.
    Життєвий цикл малого виробничого підприємства [Текст] / В. В. Луцяк // Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 № 4. - С. 45-52 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Малі підприємства--Розвиток
Кл.слова (ненормовані):
модель життєвого циклу -- маркетинг -- управління маркетингом


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Баша, Інна.
    Застосування інноваційних методів навчання в формуванні компетентності майбутніх маркетологів [Текст] / І. Баша, В. Манойло // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 2. - С. 62-68. - Бібліогр.: с. 68
Рубрики: Маркетинг--Персонал--Підготовка
   Освіта--Інноваційні процеси

Кл.слова (ненормовані):
загальноекономічний етап -- етап " основи маркетингу" -- управління маркетингом


Дод.точки доступу:
Манойло, Віталій

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Тарасюк, А. В.
    Управління маркетингом як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств [Текст] / А. В. Тарасюк // Економіка АПК. - 2019. - № 7. - С. 101-106 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--АПК--Конкурентоспроможність
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- конкурентоспроможність -- аграрне підприємство -- маркетинговий механізм -- товари на ринку
Анотація: Мета статті - розкрити сутність та стан управління маркетингом як інструмента підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств. Дослідження підтверджують, що найбільш повно рівень конкурентоспроможності аграрних підприємств проявляється у конкурентній боротьбі між підприємствами галузі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Khomenko, Liliya.
    Influencer marketing in blood service facilities [Текст] / L. Khomenko, L. Saher // Науковий вісник Полісся. - 2021. - № 1. - С. 161-170 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Заклади охорони здоров'я--Кров
Кл.слова (ненормовані):
інфлюенс-маркетинг -- маркетинг впливу -- блоги -- блогери -- служба крові -- маркетингові комунікації -- маркетингові інструменти -- управління маркетингом
Анотація: Метою роботи є визначення можливих форматів роботи з лідерами думок, аналіз позитивного досвіду використання маркетингу впливу в службах крові за кордоном, розробка рекомендацій щодо його використання в українських закладах крові. У роботі було визначено можливі цілі та формати роботи з лідерами думок, критерії вибору блогерів та показники для оцінки ефективності взаємодії з ними. Були проаналізовані досвід використання маркетингу впливу в закладах служби крові, зокрема в кампанії «Date 2 Donate» в Великобританії, співпраця з письменником та блогером в Італії, пост блогерів в Сінгапурі та ПАР. Було розроблено рекомендації для застосування маркетингу впливу в закладах служби крові України.


Дод.точки доступу:
Saher, Liudmyla

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)