Сазонов, А. А. Организационные структуры управления маркетинговой деятельностью [Текст] / Сазонов А. А., Сазонова М. В.> // Вопросы экономических наук. - 2011. - № 6. - С. 47-48 . - ISSN 1728-8878 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): управління маркетингом -- товарна структура служби маркетингу -- сегментна структура маркетингу Дод.точки доступу: Сазонова, М. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Луцяк, В. В. Життєвий цикл малого виробничого підприємства [Текст] / В. В. Луцяк> // Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 № 4. - С. 45-52 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Малі підприємства--Розвиток Кл.слова (ненормовані): модель життєвого циклу -- маркетинг -- управління маркетингом Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Баша, Інна. Застосування інноваційних методів навчання в формуванні компетентності майбутніх маркетологів [Текст] / І. Баша, В. Манойло> // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 2. - С. 62-68. - Бібліогр.: с. 68 Рубрики: Маркетинг--Персонал--Підготовка Освіта--Інноваційні процеси Кл.слова (ненормовані): загальноекономічний етап -- етап " основи маркетингу" -- управління маркетингом Дод.точки доступу: Манойло, Віталій Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Тарасюк, А. В. Управління маркетингом як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств [Текст] / А. В. Тарасюк> // Економіка АПК. - 2019. - № 7. - С. 101-106 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--АПК--Конкурентоспроможність Кл.слова (ненормовані): управління маркетингом -- конкурентоспроможність -- аграрне підприємство -- маркетинговий механізм -- товари на ринку Анотація: Мета статті - розкрити сутність та стан управління маркетингом як інструмента підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств. Дослідження підтверджують, що найбільш повно рівень конкурентоспроможності аграрних підприємств проявляється у конкурентній боротьбі між підприємствами галузі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Khomenko, Liliya. Influencer marketing in blood service facilities [Текст] / L. Khomenko, L. Saher> // Науковий вісник Полісся. - 2021. - № 1. - С. 161-170 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): інфлюенс-маркетинг -- маркетинг впливу -- блоги -- блогери -- служба крові -- маркетингові комунікації -- маркетингові інструменти -- управління маркетингом Анотація: Метою роботи є визначення можливих форматів роботи з лідерами думок, аналіз позитивного досвіду використання маркетингу впливу в службах крові за кордоном, розробка рекомендацій щодо його використання в українських закладах крові. У роботі було визначено можливі цілі та формати роботи з лідерами думок, критерії вибору блогерів та показники для оцінки ефективності взаємодії з ними. Були проаналізовані досвід використання маркетингу впливу в закладах служби крові, зокрема в кампанії «Date 2 Donate» в Великобританії, співпраця з письменником та блогером в Італії, пост блогерів в Сінгапурі та ПАР. Було розроблено рекомендації для застосування маркетингу впливу в закладах служби крові України. Дод.точки доступу: Saher, Liudmyla Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |