Інтерактивні технології навчання [Текст]> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2011. - № 45/46 (грудень). - С. 5-41. - Зміст: Від пасивного читача до активного творця / І. Юсипович. Використання мультимедійних технологій / Л. Кулєшова. Використання інтерактивних стратегій - крок до фасилітації навчання Рубрики: Зарубіжна література--Навчання--Інтерактивні технології--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): навчальний проект -- змістовні запитання -- урок літератури Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шапарь, Н. Дзеркало людства. Взаємозв'язок різних видів мистецтва при вивченні трагедії В. Шекспіра "Гамлет" [Текст] / Наталія Шапарь> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2012. - № 6. - С. 7-11. - Бібліогр.: с. 11 Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Англійська література--Шекспір Вільям (1564-1616 рр.) Кл.слова (ненормовані): класична музичка -- урок літератури -- міжпредметні зв'язки -- Гамлет, трагедія Дод.точки доступу: Шекспір, Вільям (1564-1616 ) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шуляр, В. І. Сучасний урок літератури і проблеми художньої рецепції свідомості / пам'яті в методиці середньої школи / В. І. Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 1. - С. 19-21. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): вніб 6 -- історична пам'ять -- урок літератури Анотація: Автором статті запропоновано можливий варіант сучасного уроку вивчення, аналізу та інтерпретування художнього твору, який сприятиме розвиткові історичної свідомості / пам'яті у структурі духовності сучасної дитини-читача Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шара, Олена Відчуй себе поетом (Учимося писати вірші на уроках української літератури) [Текст] / Олена Шара> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2012. - № 17. - С. 37-38 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): поезія -- творчість -- урок літератури Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кириченко, Тетяна Творчість - крок до нового. Розвиток творчої особистості учня засобами навчальної діяльності на уроках світової літератури [Текст] / Тетяна Кириченко> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2012. - № 16. - С. 36-41 Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Творча особистість--Виховання Кл.слова (ненормовані): навчально-виховний процес -- здібності -- урок літератури Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тавенко, Надежда Применение интерактивных методов обучения на уроках литературы [Текст] / Надежда Тавенко> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2012. - № 22. - С. 13-19. - Библиогр.: с. 19 Рубрики: Література російська--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): вивчення літератури -- художній текси -- урок літератури -- Срібна доба Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Петренко, Лідія Світова література в кросвордах [Текст] : 7 кл. / Лідія Петренко> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2012. - № 23. - С. 15-22 Рубрики: Світова література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): ігри -- художній засіб -- урок літератури Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Красюк, Валентина Вони пишуть вічним пером. Усний журнал, присвячений письменницям-лауреаткам Нобелівської премії [Текст] / Валентина Красюк> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2012. - № 23. - С. 29-40. - Бібліогр.: с. 40 Рубрики: Світова література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Нобелівські лауреати--Література Кл.слова (ненормовані): творче мислення -- урок літератури -- жінки-письменниці Дод.точки доступу: Лагерлеф, Сельма (шведська письменниця ; 1858-1940) \про неї\; Деледда, Грація (італійська письменниця, лауреат Нобелівської премії 1926 рік ; 1871-1936) \про неї\; Унсет, Сігрід (норвезька письменниця ; 1882-1949) \про неї\; Бак, Перл (американська письменниця ; 1892-1973) \про неї\; Містраль, Габріела (чилійська роетеса, педагог, дипломат ; 1889-1957) \про неї\; Закс, Неллі (німецька поетеса, єврейського походження. Лауреат Нобелівської премії з літератури ; 1891-1970) \про неї\; Гордімер, Надін (англомовна письменниця з Південно-Африканської Республіки ; 1923-2014) \про неї\; Моррісон, Тоні (американська письменниця ; 1931-) \про неї\; Шимборська, Віслава (польська поетеса, лауреат Нобелівської премії 1996 р. ; 1923 - 1.02.2012) \про неї\; Елінек, Ельфріде (австрійська письменниця ; 1946) \про неї\; Лессінг, Доріс Мей Тейлор (англійська письменниця ; 1919-) \про неї\; Мюллер, Герта (німецька письменниця, лауреат нобелівської премії 2009 ; 17.08.1953 - ) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Криворотенко, Ольга. Реалізація ідей акмеосвіти на особистісно зорієнтованому уроці літератури [Текст] / Ольга Криворотенко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 1. - С. 2-7 : табл. Рубрики: Українська література--Методика викладання--Розробки уроків Шкільна педагогіка--Акмеосвіта Нестандартні уроки--Особистісно зорієнтовані--Розробки Кл.слова (ненормовані): акмеособистість -- урок літератури -- науково-дослідні роботи -- урок-круглий стіл -- дебати -- акмепедагогіка Анотація: Про застосування ідей акмеосвіти на особистісно зорієнтованому уроці літератури. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Нежива, Л. Урок іронічного осмислення [Текст] : [методичні рекомендації до уроку української літератури за темою "Постмодернізм"] / Людмила Нежива> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 9. - С. 26-30. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська література--Течії і напрями Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): урок літератури -- постмодернізм -- стильові особливості -- український постмодернізм -- літературні угрупування -- естетична гра -- іронічне осмислення -- вірш І. Андрусяка "Гуцули" Анотація: У статті запропоновано методичні рекомендації до уроку української літератури при вивченні теми "Постмодернізм". Розкрито витоки та особливості постмодерністської культури в житті суспільства. На матеріалі творчості українських письменників-постмодерністів подано приклади завдань та запитань для учнів, розглянуто можливості застосування міжмистецької компаративістики, інтермедіальних аналогій літератури з архітектурою, живописом, фотомистецтвом на рівні стилю. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бондаренко, Юрій Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 3. - С. 40-43. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): урок літератури -- навчальна ситуація -- мікроситуація -- дидактичне завдання Анотація: У статті розкрито вплив дидактичних завдань, етапів навчальної діяльності, шляхів аналізу літературного матеріалу на зміст навчальної ситуації та її місце в загальному процесі заняття. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Чоловська, Ольга. Урок мовою серця [Текст] / Ольга Чоловська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 11/12. - С. 2-3. Кл.слова (ненормовані): казки на уроці літератури -- урок літератури Анотація: Вчитель-методист зарубіжної літератури висловлює власну думку про головне покликання уроку літератури. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |