Малис, Ірина. Вписані та описані чотирикутники. Урок геометрії. 8-й клас [Текст] / І. Малис> // Математика (Шкільний світ). - 2015. - № 18. - С. 23-27 : рис. Рубрики: Геометрія--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): урок систематизації знань -- факти з історії математики -- старовинні задачі -- інтерактивні методи Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Жадан, Любов. Сторінками творів мудрого вчителя В. Сухомлинського : українська мова, 5 клас [Текст] / Любов Жадан> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 10. - С. 28-31. Рубрики: Українська мова--Урок--5 клас Кл.слова (ненормовані): урок систематизації знань -- методична розробка уроку -- зв'язне мовлення -- впровадження педагогічної спадщини В. Сухомлинського -- вправи з риторики Анотація: Подано розробку уроку для 5 класу, мета якого - удосконалювати вміння учнів сприймати усне та писемне мовлення, користуватися різними способами засвоєння почутого і прочитаного; розвивати мовленнєві здібності учнів, емоційність та виразність мовлення; виховувати культуру мовлення, почуття відповідальності за збереження природи, почуття національної гордості й самосвідомості, почуття прекрасного. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Рик, Орися. Розвиток зв'язного мовлення. Практичні вправи на визначення граматичних основ та другорядних членів речення : [урок] [Текст] / Орися Рик> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 33-35. Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Розробка уроку Кл.слова (ненормовані): Яцик П. -- розвиток зв'язного мовлення -- урок систематизації знань Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - навчальна: розвивати зв'язне мовлення учнів; систематизувати знання учнів про головні та другорядні члени речення; розвивальна: розвивати культуру зв'язного мовлення, уміння грамотно висловлювати власну думку; виховна: на прикладі основних відомостей про Петра Яцика виховувати в учнів любов до рідної мови, прагнення оволодіти нею якомога краще. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Вовченко, Оксана. Узагальнення творчого досвіду та методичні рекомендації щодо впровадження технологій особистісно зарієнтованого навчання. Підсумковий урок з теми: "Пряма мова. Діалог", 5 клас [Текст] / Оксана Вовченко> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 11. - С. 42-44. Рубрики: Українська мова--Урок--5 клас Кл.слова (ненормовані): урок систематизації знань -- вивчення прямої мови Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - навчальна: узагальнити та систематизувати знання про пряму мову і діалог, перевірити рівень навчальних досягнень учнів з даної теми, уміння ставити розділові знаки при діалозі і прямій мові, привильно інтонувати речення з прямою мовою; розвивальна: розвивати навички складання діалогів, вміння школярів працювати колективно та самостійно, збагачувати словниковий запас учнів, розвивати творчі здібності учнів, спонукати пізнавати рідний край, його звичаї та традиції; виховна: виховувати культуру спілкування, співпрацювати в групах. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |