Лесик, Л.
    Навчаємо слухати, говорити, читати [Текст] / Л. Лесик // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 46 (грудень). - С. 17-18. - Бібліогр.: с. 18
ББК 74.202.4 + 74.268.1(УКР)
Рубрики: Навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
вміння слухати -- усвідомлення змісту -- висловлювання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Богосвятська, А. -М.
    Методичні прийоми технології розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 7-12. - Бібліогр.: 21 назва.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітня технологія -- технологічна карта -- триступенева модель -- методи та прийоми -- виклик -- усвідомлення змісту -- рефлексія -- основні принципи технології
Анотація: У статті викладено методику розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо, базові поняття якої - "вдумливе читання" і "рефлексивне письмо". Висвітлено три основні етапи цієї технології, тобто технологічну карту. На етапі усвідомлення змісту (побудови знань) подано розгорнуту характеристику різноманітних методів і прийомів, зокрема таких, як метод "Прес", "кластери", "читання з зупинками", "навчальна дискусія". "спільний пошук" та ін. Визначено основні принципи технології критичного мислення, яка дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу та засвоєння знань на уроках світової літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Сенчило, А.
    Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення [Текст] / Алла Сенчило // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 11. - С. 36-37. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- готовність учителя -- рефлексія -- актуалізація -- усвідомлення змісту
Анотація: У статті розкрито ознаки критичномислячої особистості, описано та класифіковано основні функції педагога, що формує критичне мислення. Представлено триступеневу модель уроку за технологією критичного мислення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)