Ончева, Т. В. Формування успішної особистості учнів у процесі навчання географії на принципах сталого розвитку [Текст] / Т. В. Ончева> // Географія та економіка в рідній школі. - 2015. - № 4. - С. 5-12. - Бібліогр.: 21 назв. Рубрики: Географія--Методика Кл.слова (ненормовані): географія -- учні -- особистість -- успішна особистість -- педагогічна ідея -- технологія реалізації Анотація: У статті йдеться про формування успішної особистості учнів та технології реалізації цієї провідної педагогічної ідеї та її компонентів. Проблема сучасної освіти полягає в тому, щоб підготувати учня до життя як успішну особистість, здатну до самостійного осягнення навколишнього світу, вироблення відповідальної поведінки. Статтю подано у рамках обміну досвідом. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Дармопук, Н. В. Підвищення продуктивності навчально-виховного процесу шляхом формування культури здоров'я молодших школярів (З досвіду роботи) [Текст] / Н. В. Дармопук> // Початкова школа. - 2017. - № 6. - С. 59-60. Рубрики: Педагогіка--Початкова школа--Навчально-виховний поцес Кл.слова (ненормовані): культура здоров'я вихованців -- здоровий спосіб життя -- успішна особистість Анотація: Досвід роботи вчителя по формуванню культури здоров'я молодших школярів, яке передбачає такі завдання: поширювати культ здоров'я в школі та сім'ї; забезпечити наступність та взаємозв'язок здоров'язбережувальної педагогічної діяльності на уроках та в позаурочний час; формувати уявлення щодо взаємозв'зку між здоров'ям дитини та здатністю до самореалізації в майбутньому; розвивати духовну сферу учнів; забезпечити відповідну рухову активність дітей. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Пістрюга, Людмила. Громадсько-активна школа [Текст] / Людмила Пістрюга> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2017. - № 3/4. - С. 77-92 : фот. - Бібліогр.: с. 92.
Громадянське виховання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): громадянська позиція -- модель школи -- успішна особистість Анотація: Метою освітньо-виховної діяльності громадсько-активної школи є розвиток інтелектуального, особистісного потенціалу учнів, формування духовно багатої, фізично здорової, творчої особистості з активною життєвою позицією. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |