В`ялов, О. Ідеальний учень, або Модель випускника в школі : " Початок мудрості " [Текст] / О. В`ялов> // Завуч (Шкільний світ). - 2009. - № 11. - С. 9-11 Рубрики: Загальноосвітні школи--Випускники Кл.слова (ненормовані): вніб 6 Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кострикіна, Г. Наш конкурс "Учень року" [Текст] / Г. Кострикіна> // Завуч (Шкільний світ). - 2009. - № 7. - С. 15-18 Рубрики: Сурдопедагогіка Анотація: Виховання глухих дітей. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Турська, Д. Чому учень не знає, де вибухло Варшавське повстання? Проблема пізнавальної безпорадності [Текст] / Д. Турська> // Педагогічна думка. - 2009. - № 1. - С. 57-62 Рубрики: Пізнавальні процеси--Школярі Анотація: Проблеми засвоєння знань учнями з точки зору психолога. Досвід Польщі. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
74 Ш 95 Шуляр, В. Учитель літератури й учень-читач старшої школи в новому освітньому просторі проблеми і перспективи [Текст] / В. Шуляр> // Дивослово (Українська мова й лiтература в навчальних закладах) : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N 11. - С. 3-7. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Методика викладання Українська література Кл.слова (ненормовані): ІБВ Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
74 М 26 Мариніна, О. Кожен учень школи - творча особистість [Текст] / О. Мариніна> // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукраїнський науково-практичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 124-129. Кл.слова (ненормовані): творчість -- школа -- ВДСГН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Плахотник, Василь. Системний підхід і методична система [Текст] / В. Плахотник> // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 1. - С. 8-11 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Дидактика--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): Близьке середовище -- Віддалене середовище -- Найближче середовище -- Учитель -- Учень -- Середовище Анотація: Запропонована стаття є інформаційним вступом до трактування методичної системи з погляду загальної теорії систем, без якого були б незрозумілими наміри автора, ні вклад основних положень, що характеризують методичну систему, таких як організація, структура, параметри, ієрархія систем, а також такі властивості методичних систем, як адаптивність, стохастичність, відкритість, самоорганізація. Є примірники у відділах: ВДЕТПСГН - Б.ц. (вільний) |
Токарчук, Ольга. Концептуальні засади вчення С.П. Шелухіна про право [Текст] / О. Токарчук> // Підприємництво, господарство і право. - 2011. - № 1. - С. 88-92. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Законодавство--Правова норма--Судовий прецедент--Тлумачення закону Кл.слова (ненормовані): історія політичних і правових учень Анотація: Аналізуються правові погляди С.П. Шелухіна, розглядається підхід правника до вивчення права, тлумачення права, розгляду ним проблеми взаємозв'язку права та суспільства, зумовленості права фактичними суспільними відносинами. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Київець, Олена. Вплив греко-римських учень на формування доктрини міжнародного права XVII-XVIII ст. [Текст] / О. Київець> // Підприємництво, господарство і право. - 2011. - № 2. - С. 123-126. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Міжнародне право--Доктрина і джерела--Філософія Кл.слова (ненормовані): історія політичних і правових учень Анотація: Стаття присвячена аналізу міднародно-правових поглядів Гуго Гроція, Томаса Гоббса та Самуїла фон Пуфендорфа, які сформувалися під впливом двох основних факторів: філософії давньої Греції та Риму, а також історичних подій 17-18 ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Руденко, В. О. Про кінець уроку замовимо слово [Текст] : педагогічна майстерня / В. О. Руденко > // Зарубіжна література в школі. - 2011. - № 3. - С. 3-4 Рубрики: Навчання--Спілкування--Вчитель--Учень Освіта--Урок Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бобух, Людмила. Інформаційний проект "навчання" [Текст] / Людмила Бобух, Тетяна Сиволап, Марина Моргун> // Вища школа. - 2011. - № 2. - С. 40-47 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Освіта і суспільство Кл.слова (ненормовані): інформація -- викладач -- учень -- інформаційна система -- штучні інформаційні процеси -- природні інформаційні процеси -- успішне навчання Анотація: Представлені оптимізація методів і апробія механізмів вивчення інформаційних систем і процесів освіти у форматі "проект". Розроблена модель проекту "Навчання"; проведено дослідження комплексної інформаційної взаємодії виконавців та продукту в межах життєвого циклу проекту. Дод.точки доступу: Сиволап, Тетяна; Моргун, Марина Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Овчарук, О. В. Моніторинг впровадження концепції "1 учень - 1 комп'ютер" / О. В. Овчарук, І.В. Іванюк> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 3. - С. 22-26. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Анотація: Основа експериментального проекту – надання кожному учневі нетбука нового покоління з необхідним програмним забезпеченням, виходом в Інтернет, технічним обслуговуванням, підготовкою педагогів та батьків до роботи за новою моделлю електронного навчання. Дод.точки доступу: Іванюк, І.В. Все экземпляры списаны |
Лелетін, В. Д. Навчальне середовище "1 учень-1 комп'ютер" - досвід використання / В. Д. Лелетін, О. М. Мацьоха, О. А. Сєдова> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 3. - С. 27-30 Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Анотація: Модель навчання «1 учень -1 комп'ютер» — це система навчання, у якій основним інструментом навчання учня є комп'ютер, а як методи навчання використовуються технології і сервіси мережевої взаємодії, інформаційного пошуку і створення цифрових об'єктів. Дод.точки доступу: Мацьоха, О. М.; Сєдова, О. А. Все экземпляры списаны |
Швець, Н. О. Шкільні конкурси "Учень року" та "Кращий клас" : сценарії / Н. О. Швець> // Виховна робота в школі. - 2011. - № 8. - С. 46-55 Рубрики: Виховні заходи--Колектив Анотація: Конкурс "Учень року" є складовою частиною навчально-виховного процесу у школі та проводиться в різних номінаціях протягом усього року згідно із зазначеним планом. У конкурсі беруть усі учні школи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Микшис, Е. А. Помощь учителя в адаптации нового ученика на уроке [Текст] / Е. А. Микшис> // Воспитание школьников. - 2011. - № 7. - С. 50-53. - Библиогр.: с. 53 . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Адаптація--Навчання--Загальноосвітній навчальний заклад Кл.слова (ненормовані): новий учень -- навчальна діяльність -- проетна діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ниязов, А. А. О современном педагогическом подходе в начальном обучении игре на гитаре [Текст] / А. А. Ниязов> // Искусство и образование : журнал методики, теории и практики художественного образования и эстетического воспитания. - 2011. - № 3. - С. 68-76. - Библиогр.: с. 74-76 . - ISSN 2072-0432 Рубрики: Музика--Навчання Кл.слова (ненормовані): гитара -- педагог -- учень Анотація: В этой статье рассматриваются важные компоненты обучения детей искусству игры на шестеструнной гитаре. Все экземпляры списаны |
Журавльова, Л. Ринок - інформаційні технології - учень [Текст] / Л. Журавльова> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 42 (листопад). - С. 1, 7-11. - Бібліогр.: с. 11 Рубрики: Інформаційно-освітній простір--Дослідження Кл.слова (ненормовані): самореалізація учнів -- інформатизоване суспільство -- інформаційні технології Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Токмань, Ганна. Навчання української літератури: розвивати не втрачаючи / Г. Токмань> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - №12 . - С. 32-34 Рубрики: Українська література--Завдання шкільного курсу--Вчитель у учень--Концепція розвитку Кл.слова (ненормовані): методичні рекомендації Анотація: Розглядається літературна освіта, яка є важливим чинником формування юних громадян України, які мають бути освіченими, патріотичними і культурними особистостями. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Савчук, Валентина. Традиційні та нові акценти у вивченні життя і творчості Тараса Шевченка у школі / В. Савчук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2012. - № 3. - С. 38-40. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Письменники українські--Шевченко Тарас Григорович (1814-1861) Кл.слова (ненормовані): шевченкознавство -- стереотип -- міф -- сучасний учень -- учитель-філолог Анотація: Спираючись на найновіші дослідження науковців, автор руйнує певні стереотипи українців щодо постаті Тараса Шевченка. Аналізуючи стан викладання його життєвого і творчого шляху в школі, робить спробу розставити нові акценти. Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Лозовський, Е. М. "Один учень - один комп’ютер" - Луганська інформаційна освітня перспектива / Е. М. Лозовський> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 2. - С. 14-16 Рубрики: Освіта--Інформатизація Луганська область Кл.слова (ненормовані): інформатизація освіти Анотація: З метою формування і змістового наповнення сучасного електронно-інформаційного навчального середовища системи загальної середньої освіти, створеня необхідних соціальних, психологічних, педагогічних умов для забезпечення доступу учнів до сучасних освітніх ресурсів розпочато експеримент регіонального рівня щодо розробки й апробації навчально-методичного супроводу навчання учнів у середовищі " 1 учень - 1 комп’ютер" у загальноосвітніх навчальних закладах Луганської області. |
Пушкарьова, Т. О. Учитель і учень в сучасному інформаційному просторі / Т. О. Пушкарьова> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 2. - С. 26-27. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Інформатизація Інформатика--Електронні засоби навчання Кл.слова (ненормовані): інформаційний простір Анотація: В статті систематизовані інформаційні ресурси в освіті, та коротка характеристика кожному з них. |