Васьківська, Г. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери [Текст] / Галина Васьківська, Сергій Косянчук> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 8. - С. 14-20. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Риторика--Методика Кл.слова (ненормовані): учні старшої школи -- риторика -- риторичні вміння -- ціннісно-смислова сфера -- ціннісно-смислові орієнтації -- особистість -- саморозвиток Анотація: У статті окреслено роль і значення риторичних умінь у процесі формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості старшокласника. З огляду на аналіз структури риторичної діяльності, теоретична модель риторичних умінь має бути представлена як синтез розумового, мовленнєвого і комунікативного компонентів. Дод.точки доступу: Косянчук, С. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Школьний, Олександр. Підготовка до дворівневого зовнішнього незалежного оцінювання якості знань з математики (Частина 2) [Текст] / О. Школьний> // Математика в рідній школі. - 2015. - № 11. - С. 2-8. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Математична освіта в школі--Підготовка до ЗНО Кл.слова (ненормовані): ЗНО з математики -- дворівневе оцінювання навчальних досягнень -- оцінювання математичних знань -- загальнодержавне стандартизоване оцінювання -- учні старшої школи -- державна підсумкова атестація -- ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ Анотація: Дана робота є другою з серії публікацій, присвячених якісній підготовці до ЗНО з математики учнів української школи. Розглянуто особливості дворівневого зовнішнього незалежного оцінювання якості знань із математики в порівнянні з традиційною однорівневою системою загальнодержавного стандартизованого підсумкового оцінювання, наведено методичні рекомендації щодо підготовки учнів до цього виду тестування, які стосуються тем "Рівняння та системи рівнянь" та "Нерівності та системи нерівностей". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Підготовка до ЗНО з математики. Тренувальні тести і методичні коментарі (чатстина 1) [Текст] / О. Школьний [та ін.]> // Математика в рідній школі. - 2017. - № 11. - С. 2-9. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Математична освіта в школі--Підготовка до ЗНО Кл.слова (ненормовані): ЗНО З МАТЕМАТИКИ -- ДПА З МАТЕМАТИКИ -- учні старшої школи -- навчальні досягення з математики -- комбіновані тренувальні тести Анотація: В цій роботі ми наводимо комбінований тренувальний тест у форматі ЗНО 2017 року. До цього тесту наведено відповіді до всіх завдань і повні розв’язання окремих тестових завдань із методичними коментарями до них. Особливу увагу приділено завданням на відшукання логічних пар та завданням із повним поясненням. Наведений тест призначено для здійснення підсумкового повторення і він надасть учневі змогу здійснити тренінг в умовах, близьких до реального тестування під час ЗНО з математики. Дод.точки доступу: Школьний, Олександр; Захарійченко, Юрій; Захарійченко, Ліліана; Школьна, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Попова, Людмила. Принципи формування текстотворчих умінь учнів старшої школи [Текст] / Людмила Попова> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 22-25 Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): текстотворчі вміння -- принципи формування текстотворчих умінь -- учні старшої школи -- текстоцентризм -- робота з текстом Анотація: У статті проаналізовано наукову літературу з обраної проблеми, виокремлено принципи формування текстотворчих умінь учнів старшої школи й подано лінгвометодичний коментар до їх реалізації. На основі аналізу наукової літератури автор доходить висновку, що продуктивному формуванню текстотворчих умінь учнів сприятиме врахування таких принципів: текстцентризму, жанрової зумовленості, авторської індивідуальності, інтеграції автора, органічна реалізація виокремлених принципів має позитивно позначатися на формуванні текстотворчих умінь учнів старшої школи, забезпечити свідому мотивацію й відповідальність їх за результат власної текстотворчої діяльності, вплинути на вибір методів і прийомів, адекватних меті й завданням навчання. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |