Попова, О. Когнітивно-комунікативний підхід до роботи над граматичними нормами української мови [Текст] / О. Попова> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 72-75. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Мовознавство--Когнітивна лінгвістика Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): лінгводидактика -- когнітологія -- процес навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- функціонально-стилістичний підхід -- білінгвальне середовище -- граматична будова мови Анотація: Метою цієї публікації є визначення наукових засад когнітивно-комунікативного підходу до вивчення граматики української мови. Цей підхід дає змогу спрямувати навчання на розвиток мовної особистості, виробляти граматичні уміння, спираючись у мовленнєвій діяльності на розвиток когнітивних здібностей учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пентилюк, Марія Технологія навчання стилістики в основній школі: лінгводидактичний аспект [Текст] / Марія Пентилюк> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 2. - С. 13-18. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--Стилістика Кл.слова (ненормовані): стилістичні вміння й навички -- функціонально-стилістичний підхід -- меоди і прийоми навчання стилістики -- спостереження -- стилістичний експеримент -- стилістичний аналіз -- редагування -- конструювання Анотація: У статті розкрито основи технології навчання шкільної стилістики в аспекті сучасної лінгводидактики. Автор визначає найголовніші підходи, принципи, методи і прийоми, які забезпечують формування стилістичних умінь і навичок учнів основної школи, що позитивно впливає на їхню комунікативну компетентність. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |