Попова, О.
    Когнітивно-комунікативний підхід до роботи над граматичними нормами української мови [Текст] / О. Попова // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 72-75. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Мовознавство--Когнітивна лінгвістика
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- когнітологія -- процес навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- функціонально-стилістичний підхід -- білінгвальне середовище -- граматична будова мови
Анотація: Метою цієї публікації є визначення наукових засад когнітивно-комунікативного підходу до вивчення граматики української мови. Цей підхід дає змогу спрямувати навчання на розвиток мовної особистості, виробляти граматичні уміння, спираючись у мовленнєвій діяльності на розвиток когнітивних здібностей учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Пентилюк, Марія
    Технологія навчання стилістики в основній школі: лінгводидактичний аспект [Текст] / Марія Пентилюк // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 2. - С. 13-18. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 81.411.1
Рубрики: Українська мова--Методика--Стилістика
Кл.слова (ненормовані):
стилістичні вміння й навички -- функціонально-стилістичний підхід -- меоди і прийоми навчання стилістики -- спостереження -- стилістичний експеримент -- стилістичний аналіз -- редагування -- конструювання
Анотація: У статті розкрито основи технології навчання шкільної стилістики в аспекті сучасної лінгводидактики. Автор визначає найголовніші підходи, принципи, методи і прийоми, які забезпечують формування стилістичних умінь і навичок учнів основної школи, що позитивно впливає на їхню комунікативну компетентність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)