Борсук, Н. Формування всебічно розвинутої особистості засобами творчого колективу позашкільного навчального закладу як потенційного ресурсу соціокультурної модернізації освіти [Текст] / Наталія Борсук> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 44-47 : фотогр. Рубрики: Позашкільна освіта--Педагогіка школи--Творчий колектив--Україна Кл.слова (ненормовані): позашкільний навчальний заклад -- дитячий колектив -- навчально-виховний процес -- художньо-творча діяльність Анотація: У статті йдеться про формування потреби у безперервному самостійному і творчому підході до оволодіння вміннями та навичками будь-якої сфери творчості як однієї з головних педагогічних цілей позашкільної освіти. Звертається увага на одне з актуальних завдань - індивідуальний підхід і допомогу кожній дитині; розвиток індивідуальних здібностей для реалізації особистості кожного вихованця. Автор ділиться практичними здобутками виховної та навчальної діяльності танцювального ансамблю "Пульс". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Галянт, И. Организация художественно-творческой деятельности детей дошкольного возраста [Текст] / И. Галянт> // Дошкольное воспитание. - 2013. - № 1. - С. 97-100 . - ISSN 0012-561Х Рубрики: Естетичне виховання--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): інтеграція -- художньо-творча діяльність -- груповий творчий проект Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ахадуллина, Наталья. Модель сотворчества детей, родителей и педагога на занятиях художественной студии [Текст] / Н. Ахадуллина> // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 115-118 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Педагогічні технології Позакласна робота--Художні студії Соціальна педагогіка--Співпраця Кл.слова (ненормовані): художньо-творча діяльність -- художня студія -- позитивна мотивація -- рівноцінність особистих позицій -- педагогічний вплив -- рівновага ділових та міжособистісних відносин Анотація: В статті запропонована теоретична модель плідного спілкування дитини, дорослого та педагога. Дод.точки доступу: Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1) |
Панчак, Олена. Любити, мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога [Текст] / Олена Панчак> // Початкова школа. - 2019. - № 4. - С. 14-17. Рубрики: Педагогіка--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- Нова українська школа -- навчальні осередки -- навчально-пізнавальна діяльність -- змінний тематичний осередок -- ігровий осередок -- художньо-творча діяльність -- осередок вчителя -- інтегративний підхід -- предметна інтеграція -- педагогіка партнерства -- початкова школа Анотація: У статті висвітлено питання початкової освіти в контексті ідей Нової української школи. Досліджено інтегративний підхід до навчання молодших школярів в умовах реалізації концепції Нової української школи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |