Бех, І. Життя особистості у просторі духовності [Текст] / Іван Бех> // Початкова школа. - 2011. - № 6. - С. 1-3 . - Початок: №2, 3, 4, 5; закінчення: №7. Рубрики: Філософія--Антропологія Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): життя -- життєві ситуації -- життєвий шлях -- енергетика переживань -- причетність до буття -- життєва розвивальна вчинкова система -- життєві ситуації -- життя у спектрі спроможностей особистості -- спроможність особистості до зміни життя -- життєві рішення -- прикрощі й турботи у житті -- морально-ціннісне спотворення у груповому житті -- ціннісні протиріччя -- доброчинність у житті -- масштаб життя -- життєва палкість Анотація: Вперше життя особистості розглядається з позиції її прагнення до сходження й оволодіння вищими духовно-моральними цінностями. У цьому зв'язку розкривається роль емоційних переживань у причетності особистості до різноманітних життєвих ситуацій, у яких вона формується як повноцінний суб'єкт суспільно значущої життєдіяльності. За таких умов життя особистості стає вчинком, вона глибоко усвідомлює добро і зло як межові можливості побудови і реалізації свого життєвого сценарію. Розкриваються конкретні умови, у яких особистість займає власну гуманістичну позицію і повсякчас реалізує її у власній діяльності та поведінці. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бех, І. Аспекти життя підростаючої особистості у позашкільному навчальному закладі [Текст] / Іван Бех> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 30-35. - Зміст: 1. Духовна присутність наставника в житті групи як фактор її самореалтзації ; 2. Орієнтири вибору особистістю життєвого шляху ; 3. Життя особистості у ціннісних проекціях ; 4. Завади благочинниму життю особистості ; 5. Життя групи в атмосфері ціннісного протиріччя Рубрики: Позашкільна освіта--Україна Кл.слова (ненормовані): самореалізація -- колективна діяльність -- особистісне становлення -- духовно-моральні цінності -- деструктивні впливи -- ціннісні протиріччя Анотація: Автор звертає увагу на особливості перебування підлітків поза навчальним закладом та формування їх стосунків з оточуючими, на систему взаємодій, яка є моделлю реального дорослого життя. Пропонується опис п'яти чинників особистісного становлення підростаючого індивіда. Автор акцентує на ролі суспільства, педагогів, родини у процесі виховання дитини. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |