Мямлин, С. В. Выбор интервала моделирования в численном эксперименте по определению динамических показателей рельсовых экипажей [Текст] / С. В. Мямлин> // Залізничний транспорт України. - 2012. - № 6. - С. 12-15. - Библиогр.: с. 14-15 (17 назв.) Рубрики: Рейкові екіпажі Вантажні вагони Пасажирські вагони Кл.слова (ненормовані): динамічна навантаженість -- чисельні експерименти -- динамічні показники -- математичне моделювання -- частота системи Анотація: При виконанні теоретичних досліджень динамічної навантаженості рейкових екіпажів одним з параметрів розрахунків є інтервал моделювання. Як правило, дослідники вибирають невелику ділянку , при цьому, не завжди аргументуючи його протяжність. У даному дослідженні автором запропонований свій варіант протяжності необхідного, але достатньої ділянки у для здійснення математичного моделювання динамічної навантаженісті вантажного і пасажирського вагонів, який вибирається виходячи з кратності періоду найнижчої власної частоти системи. |