Войникова, О.
    Організація роботи з обдарованою та здібною молоддю в Школі майбутнього [Текст] / О. Войникова // Рідна школа. - 2014. - № 6. - С. 67-70. - Бібліогр.: 8 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
   Бердянськ, місто--Запорізька область (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- здібна молодь -- організація роботи -- школа майбутнього -- досвід роботи
Анотація: У статті розглядаються основні напрями організаційно-освітньої роботи з обдарованою молоддю у Бердянській гімназії №1.





    Ковтун, Наталія.
    Школа - соціокультурний центр села [Текст] / Н. Ковтун // Директор школи (Шкільний світ). - 2015. - № 23/24. - С. 72-81 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Соціальний проект "Подаруй усмішку дитині" ; Особливості організації навчально-виховного процесу в малочисельній школі
Рубрики: Загальноосвітня школа--Інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
школа майбутнього


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Зоц, Віра.
    Інноваційний контекст розвитку загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / В. Зоц // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 4/5. - С. 126-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління
   Загальноосвітні школи--Інноваційна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- прогресивний розвиток -- виклики -- критерії прогресивної школи -- експериментальна робота -- етапи дослідно-експериментальної роботи -- освітні виклики -- школа майбутнього
Анотація: У статті обгрунтовано методологічний підхід, на якому будується експериментальна робота в школі по впровадженню інновацій. Показано, як забезпечується безперервність інноваційних процесів. Описано процес організації експериментальної роботи в школі. Продемонстровано процес переходу загальноосвітнього навчального закладу з режиму функціонування через експериментальну роботу - в режим інноваційного розвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)