Войникова, О. Організація роботи з обдарованою та здібною молоддю в Школі майбутнього [Текст] / О. Войникова> // Рідна школа. - 2014. - № 6. - С. 67-70. - Бібліогр.: 8 назв.
Бердянськ, місто--Запорізька область (Україна) Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- здібна молодь -- організація роботи -- школа майбутнього -- досвід роботи Анотація: У статті розглядаються основні напрями організаційно-освітньої роботи з обдарованою молоддю у Бердянській гімназії №1. |
Ковтун, Наталія. Школа - соціокультурний центр села [Текст] / Н. Ковтун> // Директор школи (Шкільний світ). - 2015. - № 23/24. - С. 72-81 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Соціальний проект "Подаруй усмішку дитині" ; Особливості організації навчально-виховного процесу в малочисельній школі Рубрики: Загальноосвітня школа--Інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): школа майбутнього Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Зоц, Віра. Інноваційний контекст розвитку загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / В. Зоц> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 4/5. - С. 126-131. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління Загальноосвітні школи--Інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): синергетика -- прогресивний розвиток -- виклики -- критерії прогресивної школи -- експериментальна робота -- етапи дослідно-експериментальної роботи -- освітні виклики -- школа майбутнього Анотація: У статті обгрунтовано методологічний підхід, на якому будується експериментальна робота в школі по впровадженню інновацій. Показано, як забезпечується безперервність інноваційних процесів. Описано процес організації експериментальної роботи в школі. Продемонстровано процес переходу загальноосвітнього навчального закладу з режиму функціонування через експериментальну роботу - в режим інноваційного розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |