Парфанович, І. І. Науково-методологічні засади діагностики девіантної поведінки неповнолітніх дівчат / І. І. Парфанович> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 2. - С. 75-84. - Бібліогр. в кінці ст. - Немає в ОУНБ Рубрики: Психологія--Девіантна поведінка Кл.слова (ненормовані): детермінант -- девіантна поведінка -- шкільний вік -- соціальна занедбаність -- рівні девіантності -- спостереження -- моніторинг -- моделювання Анотація: Визначення ефективних шляхів профілактики девіантної поведінки можливе на основі ретельного аналізу її детермінант. Це стосується соціальної, соціально-педагогічної, психологічної діагностики причин і передумов поведінкових відхилень, вивчення психолого-педагогічних, вікових, біологічних особливостей осіб із виявами поведінкових девіацій різного ступеня, визначення гендерних і статево рольових відмінностей механізму виникнення, формування й ускладнення соціально-педагогічної занедбаності в розвитку особи. |
Емпірична характеристика креативності у шкільному віці / Є. Заїка [та ін.] ; Микола> // Психологія і суспільство. - 2013. - № 4. - С. 136-143 Рубрики: Психологія--Вікова Кл.слова (ненормовані): шкільний вік -- репрезентативні системи -- креативність -- розвивальне навчання -- емоційно-мотиваційна сфера -- ігровий тренінг пізнавальних процесів Анотація: Наведено результати експериментальних досліджень розвитку креативності учнів початкового, середнього і старшого шкільного віку, що проведені на базі факультету психології ХНУ ім. В. Н. Каразіна. Описано такі характеристики креативності, як її зв’язок зі способами навчання, із репрезентативними системами й із емоційно-мотиваційною сферою особистості, а також окреслені процедури і можливості розвитку під час ігрового тренінгу пізнавальних процесів в учнів різних вікових категорій. Дод.точки доступу: Заїка, Євген; Зуєв, Ігор; Зімовіна, Тетяна; Саврасов, М.; Микола Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Іваненко, Людмила. Сучасні інноваційні педагогічні підходи до виховання милосердя у дітей шкільного віку [Текст] / Л. Іваненко> // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 130-135. - Библиогр.: с. 134-135 (29 дж.)
Рубрики: Милосердя--Ідеологія--Історіографія Загальноосвітні навчальні заклади--Виховання--Милосердя Кл.слова (ненормовані): авторська школа -- шкільний вік -- методи виховання Анотація: Стаття містить аналіз провідних практик виховання милосердя. Особлива увага приділяється інноваційним педагогічним підходам формування милосердя у дітей шкільного віку в Україні в різних психолого-педагогічних умовах. На основі аналізу пропонується авторська стратегія підготовки вчителів до формування милосердя в умовах школи. Дод.точки доступу: Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1) |