Шляхова, Валентина.
    Методичний аспект аналізу лінгвістичної термінології [Текст] : на матеріалі підручників з української мови для 5 класу / Валентина Шляхова // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 3. - С. 30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Лінгвістична термінологія--Аналіз
   Українська мова--Шкільні підручники

Кл.слова (ненормовані):
шкільний підручник -- навчальна програма -- лінгвістичний термін -- мовознавче поняття
Анотація: Проаналізовано в порівняльному аспекті низку терміноодиниць, які номінують лінгвістичні поняття розділу "Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія" шкільних підручників для 5-го класу. Акцентовано на потребі уніфікації підходів до позначення лінгвістичних понять шкільного курсу української мови та презентації лінгвістичного терміна як носія визначальних ознак поняття.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)





    Кузьменко, О.
    Формування громадянознавчих знань в американській школі [Текст] : методичний матеріал / О. Кузьменко, І. Цяцька // Історія в школах України. - 2008. - № 4 . - С. 17-21
Рубрики: Громадянська освіта--Зарубіжний досвід
Кл.слова (ненормовані):
американська педагогіка -- шкільний підручник -- формування знань
Анотація: В статті розглядається досвід американських педагогів щодо викладання в школі предмета "Громадянська освіта". Зокрема в статті зосередились на вивченні американського шкільного підручника з громадянознавства як засобу формування знань.


Дод.точки доступу:
Цяцька, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Кузьменко, О.
    Формування громадянознавчих знань в американській школі [Текст] : методичний матеріал / О. Кузьменко, І. Цяцька // Історія в школах України. - 2008. - № 3. - С. 23-26
Рубрики: Громадянська освіта--Зарубіжний досвід
Кл.слова (ненормовані):
американська педагогіка -- шкільний підручник -- формування знань
Анотація: В статті розглядається досвід американських педагогів щодо викладання в школі предмета "Громадянська освіта". Зокрема в статті зосередились на вивченні американського шкільного підручника з громадянознавства як засобу формування знань.


Дод.точки доступу:
Цяцька, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)





    Удод, О. А.
    Шкільна історична освіта як репрезентант політики пам'яті [Текст] / О. А. Удод // Національна та історична пам'ять. - 2013. - Вип. 8 : Політика пам'яті у культурному просторі. - С. 8-13. - Бібліогр.: с. 12-13.
УДК
Рубрики: Історична освіта--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
шкільний підручник -- ідентичність -- суспільство -- історична свідомість
Анотація: Досліджується роль шкільної історичної освіти у процесі формування історичної свідомості та колективної пам'яті українців. Показано взаємодію історіографії, історичної освіти й соціальної пам'яті у творенні національної ідентичності.


Є примірники у відділах: всього 3 : ВЗ (1), ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВЗ (1), ВДГН (1), ВА (1)