Шабатура, Т. С.
    Бенчмаркінг як інноваційний інструмент фінансової діяльності підприємств сільського зеленого туризму [Text] / Т. С. Шабатура, О. В. Николюк, І. Ю. Гришова // Економіка АПК. - 2020. - № 3. - С. 80-88. - англ. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільський зелений туризм--Бенчмаркінг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркінг -- маркетингові дослідження -- фінансова стабільність -- інноваційний інструмент -- підприємства сільського зеленого туризму -- якість екотуристичних послуг
Анотація: Мета статті - обгрунтувати необхідність використання бенчмаркінгу вітчизняними підприємствами сільського зеленого туризму як інноваційного інструменту поліпшення стану їх фінансової діяльності. Результати можуть бути використанні в процесі подальшого наукового опрацювання важливої наукової проблеми - використання бенчмаркінгу у фінансовій діяльності підприємств сільського зеленого туризму України та визначення його внеску в забезпечення їх фінансової стабільності та незалежності.


Дод.точки доступу:
Николюк, О. В.; Гришова, І. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)