Заика, Е. В.
    Комплекс игр по выкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 3. - С. 36-43. - Бібліогр. : 9 назв.
Рубрики: Гра--Розвиток мислення--Дошкільний та шкільний вік
   Розвиток мислення--Молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
Наочно-дійове -- Наочно-образне -- Мислення -- тренінг -- ігровий
Анотація: Запропонована й описана процедура розвитку наочно - дійового і наочно - образного мислення, розрахована для дітей дошкільного (3 - 6 років) та шкільного (7 - 14 років) віку. Вона здійснюється під час виконання дитиною ігрових завдань з викладання (складання) цілісних фігур і зображень з окремих їхніх фрагментів. Надано різні варіації завдань за складністю та умовами їхнього виконання. Призначена як для звичайних дітей, які нормально розвиваються, так і для школярів, що зазнають труднощів у засвоєнні матеріалу.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Фридман, А.
    Координация иерархических организационных систем: игровой и градиентный подходы [Текст] / Александр Фридман, Ольга Фридман, Вячеслав Зеленцов // Проблемы теории и практики управления. - 2011. - № 6. - С. 14-22. - Библиогр.: с. 22
Рубрики: Організаційне управління
Кл.слова (ненормовані):
ієрархічні системи -- теоретико-ігровий підхід


Дод.точки доступу:
Фридман, О.; Зеленцов, В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Пономаренко, В. С.
    Ігровий метод у розвитку рухових навичок та якостей дитини [Текст] / В. С. Пономаренко // Все для вчителя. - 2011. - № 28/30. - С. 59-62 : табл
Рубрики: Фізична культура--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний метод -- груповий метод -- опорний стрибок


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Анисимов, О. А.
    Проблема времени в игровом пространстве в контексте моделирования стратегий действия и самоорганизации [Текст] / О. А. Анисимов // Мир психологии. - 2011. - № 3. - С. 119-127. - Библиогр.: с. 127
ББК 88.36
Рубрики: Психологія--Діяльність--Гра
Кл.слова (ненормовані):
час -- суб'єктивний час -- ігровий простір -- моделювання -- стратегія
Анотація: Именно субьективная воля сценариста создает "течение времени" вперед, вспять, приостанавливает время, конечно, относительно фиксированной модели. Но и целое цикла является модельным в игровом пространстве.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Рудько, Т.
    Туристичними стежками [Текст] / Тетяна Рудько // Дошкільне виховання. - 2011. - № 10. - 4 обкладинки
ББК 74.10
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Навчально-матеріальна база
Кл.слова (ненормовані):
ландшафтний дизайн -- ігровий майданчик
Анотація: Пропонуються фотографії живописно обладнаних майданчиків дитсадка № 3 м. Прилуки, що на Чернігівщині. Поданий матеріал можна використати як зразок ландшафтного дизайну.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Большакова, І.
    Ігрова кімната: примха чи необхідність? Методичні рекомендації щодо організації ігрових кімнат для першокласників [Текст] / Інна Большакова // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 11. - С. 10-15
ББК 74.200.58
Рубрики: Позакласна робота--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
комфортність -- іграшковий матеріал -- ігровий


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Запорожец, И. Ю.
    Формы и уровни саморазвития и самореализации ребенка на дистанции дошкольного периода онтогенеза [Текст] / И.Ю.Запорожец // Мир психологии. - 2012. - № 1. - С. 229-244 : табл. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.8
Рубрики: Психологія--Дитяча--Розвиток і формування особистості
Кл.слова (ненормовані):
ігровий простір
Анотація: В статье рассматриваются особенности развития растущего человека на этапе дошкольного детства: саморазвития и самореализации.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Иванова, З.
    Дидактические игры и упражнения по обучению детей старшего дошкольного возраста правилам безопасного поведения на дорогах [Текст] / З. Иванова // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 6. - С. 45-47 . - ISSN 0012-561Х
ББК 74.100.58
Рубрики: Гра--Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
дидактична гра -- дитинство -- ігровий метод


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Закирова, К.
    Игры разные нужны [Текст] / К. Закирова, Э. Сабирзянова // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2012. - № 6. - С. 91-92 . - ISSN 0012-561Х
ББК 74.100.58
Рубрики: Гра--Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
ігровий матеріал -- народні ігри -- сюжети


Дод.точки доступу:
Сабирзянова, Э.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Рудаківська, С.
    Мережево-ігровий принцип профільної освіти [Текст] / Світлана Рудаківська // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 3. - С. 32-37 : ілюстр.
Рубрики: Освіта--Профільна освіта--Україна
Кл.слова (ненормовані):
школа функціонування -- школа розвитку -- класи співпраці -- інтелектуальні ігри
Анотація: У статті продемонстровано поширення та застосування інтелектуальних проектів (організація та здійснення ігрової діяльності), з метою впровадження профільної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах України, побудоване на багатолітньому досвіді всезростаючого інтересу до інтелектуальних ігор, запроваджених Київським міжнародним університетом з 2000 року.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Замостянова, Христина.
    Ігровий простір Кирила Проценка [Текст] / Х. Замостянова // Образотворче мистецтво. - 2012. - № 1-2. - С. 44-45
ББК 85.143
Рубрики: Художники--Персоналії--Україна
Анотація: Творчий шлях українського художника Кирила Проценка.


Дод.точки доступу:
Проценко, Кирило \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





    Голощапова, О.
    Хожу-можу-буду [Текст] / О. Голощапова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 31-34
ББК 74.200
Рубрики: Педтехнології--Ігрові
   Виховання--Розвиток особистості учня

   Психологія--Соціальна

Кл.слова (ненормовані):
проспект гри -- регламент гри -- ігровий модуль -- рольова гра -- рефлексія -- соціальне дослідження -- психодіагностика -- самопрезентація -- професійне самовизначення
Анотація: У підлітковому віці в дитини відбуваються найбільш суттєві процеси, пов'язані з вибором майбутньої професії з відпрацюванням відповідних умінь і навичок потрібних особистості ділових якостей. При формуванні готовності до трудової діяльності та професійного самовизначення ефективніше використовувати рольові ігри.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





    Вікторова, Леся.
    Використання імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення іноземної мови [Текст] / Л. Вікторова, О. Комарова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 9. - С. 62-67 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48 + 74.268.0
Рубрики: Вища освіта--Юридична
   Іноземні мови--Методика викладання--ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
комунікативний підхід -- імітаційно-ігровий підхід -- іншомовна комунікатина -- комунікативна компетентність -- процес формування
Анотація: Розглядається проблема сучасної професійної освіти: ефективність використання імітаційно-ігрового підходу, який забезпечить формування іншомовної комунікативності курсантів. Розкриті специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід.


Дод.точки доступу:
Комарова, Ольга
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Панченко, Вікторія
    Ігровий стретчинг для малят [Текст] / Вікторія Панченко // Дошкільне виховання. - 2013. - № 1. - С. 22-25
ББК 74.100.54
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Фізичне
Кл.слова (ненормовані):
ігровий стретчинг -- ігрові вправи -- розтягування м'язів
Анотація: В статті розкрито зміст методики ігрового стретчингу, яка спрямована на активізацію захисних сил дитячого організму, розвиток творчих і оздоровчих можливостей підсвідомості, поліпшення роботи серцево-судинної, нервової і дихальної систем. Подано розробку заняття з елементами ігрового стретчингу для середньої групи.


Все экземпляры списаны




    Ганьшева, Валерия.
    Интерактивный залог успеха [Текст] : визуализация как способ продвижения новинок литературы / В.Ганьшева // Библиотека. - 2013. - № 2. - С. 23-25 : рис.
ББК 78
Рубрики: Бібліотеки--Інформаційні технології--Слайдові презентації--Російська Федерація--Єлець,м.
Кл.слова (ненормовані):
електронні презентації -- інформ-дос'є -- інтерактивний ігровий компакт-диск -- віртуальна галерея творів художників -- медіагалерея -- електронний путівник -- рекламно-інформаційний огляд
Анотація: Продвижение книги и чтения средствами визуальной культуры - продуктивное и перспективное направление деятельности, которое может стать одним из главных в работе библиотек. Его можно рассматривать как один из способов рекомендательной библиографии, как новое средство накопления информации.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Мальцева, Елена.
    Во всеоружии эмоций, или самореализация через творчество [Текст] / Е.Мальцева // Библиотека. - 2013. - № 2. - С. 32-37 : фот.
УДК
ББК 78
Рубрики: Бібліотеки для дітей--Росія
   Кунгур м.
Кл.слова (ненормовані):
художні конкурси -- бенефіс читаючих дітей -- програми літніх читань -- екологічний клуб -- краєзнавче об'єднання -- сімейне читання -- бесіди про книги -- ігровий бібліографічний буклет -- календар читання -- анотовані списки новинок -- вніб 1
Анотація: Як творчість виявляє себе у читанні? На погляд здається. що людина, що читає, нічого не створює, а лише сприймає слова письменника. Просте та образне визначення дав позначеному явищу психолог Лев Виготський. Він назвав творчим читанням "відтворення чужого творіння власною душею". Основна мета нашої діяльності – перетворення бібліотеки на територію творчості, вільного самовираження особистості. Головне завдання - формування атмосфери, де дитина може розкриватися як читач, створення умов його самореалізації, формування мотивів звернення до літератури та потреби у читанні.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Ліпцин, Олег.
    Ігровий театр як світогляд [інтерв'ю] / О. Ліпцин ; розмовляла А. Гайшенець // Український театр. - 2013. - № 3. - С. 32-35 : кол. іл.
ББК 85.33
Рубрики: Театральне мистецтво--Театральні діячі--Україна
Анотація: Подано інтерв'ю з Олегом Ліпциним, режисером, актором і театральним педагогом, з чиїм ім’ям прийнято пов'язувати досить маловідомий у вітчизняній театральній практиці напрямок - ігровий театр. Саме про нього і йдеться у статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





    Нємой, Пьотр.
    Поміж археологією та містерією [Текст] / П. Нємой // Український театр. - 2013. - № 3. - С. 42-43 : кол. іл.
ББК 85.33
Рубрики: Театральне мистецтво--Ігровий театр--Україна
Анотація: У статті визначається роль і місце ігрового театру в театральному мистецтві.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





    Бондаренко, Л.
    Ігровий майданчик на уроках української літератури [Текст] : 5 клас / Л. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 6. - С. 34-35
ББК 74.202
Рубрики: Дидактичні ігри--Українська література
Анотація: План-конспект уроку. Сценарії ігор.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Емпірична характеристика креативності у шкільному віці / Є. Заїка [та ін.] ; Микола // Психологія і суспільство. - 2013. - № 4. - С. 136-143
ББК 88.3
Рубрики: Психологія--Вікова
Кл.слова (ненормовані):
шкільний вік -- репрезентативні системи -- креативність -- розвивальне навчання -- емоційно-мотиваційна сфера -- ігровий тренінг пізнавальних процесів
Анотація: Наведено результати експериментальних досліджень розвитку креативності учнів початкового, середнього і старшого шкільного віку, що проведені на базі факультету психології ХНУ ім. В. Н. Каразіна. Описано такі характеристики креативності, як її зв’язок зі способами навчання, із репрезентативними системами й із емоційно-мотиваційною сферою особистості, а також окреслені процедури і можливості розвитку під час ігрового тренінгу пізнавальних процесів в учнів різних вікових категорій.


Дод.точки доступу:
Заїка, Євген; Зуєв, Ігор; Зімовіна, Тетяна; Саврасов, М.; Микола
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)