Заика, Е. В. Комплекс игр по выкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников [Текст] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 3. - С. 36-43. - Бібліогр. : 9 назв. Рубрики: Гра--Розвиток мислення--Дошкільний та шкільний вік Розвиток мислення--Молодші школярі Кл.слова (ненормовані): Наочно-дійове -- Наочно-образне -- Мислення -- тренінг -- ігровий Анотація: Запропонована й описана процедура розвитку наочно - дійового і наочно - образного мислення, розрахована для дітей дошкільного (3 - 6 років) та шкільного (7 - 14 років) віку. Вона здійснюється під час виконання дитиною ігрових завдань з викладання (складання) цілісних фігур і зображень з окремих їхніх фрагментів. Надано різні варіації завдань за складністю та умовами їхнього виконання. Призначена як для звичайних дітей, які нормально розвиваються, так і для школярів, що зазнають труднощів у засвоєнні матеріалу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Фридман, А. Координация иерархических организационных систем: игровой и градиентный подходы [Текст] / Александр Фридман, Ольга Фридман, Вячеслав Зеленцов> // Проблемы теории и практики управления. - 2011. - № 6. - С. 14-22. - Библиогр.: с. 22 Рубрики: Організаційне управління Кл.слова (ненормовані): ієрархічні системи -- теоретико-ігровий підхід Дод.точки доступу: Фридман, О.; Зеленцов, В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Пономаренко, В. С. Ігровий метод у розвитку рухових навичок та якостей дитини [Текст] / В. С. Пономаренко> // Все для вчителя. - 2011. - № 28/30. - С. 59-62 : табл Рубрики: Фізична культура--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): індивідуальний метод -- груповий метод -- опорний стрибок Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Анисимов, О. А. Проблема времени в игровом пространстве в контексте моделирования стратегий действия и самоорганизации [Текст] / О. А. Анисимов> // Мир психологии. - 2011. - № 3. - С. 119-127. - Библиогр.: с. 127 Рубрики: Психологія--Діяльність--Гра Кл.слова (ненормовані): час -- суб'єктивний час -- ігровий простір -- моделювання -- стратегія Анотація: Именно субьективная воля сценариста создает "течение времени" вперед, вспять, приостанавливает время, конечно, относительно фиксированной модели. Но и целое цикла является модельным в игровом пространстве. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Рудько, Т. Туристичними стежками [Текст] / Тетяна Рудько> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 10. - 4 обкладинки Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Навчально-матеріальна база Кл.слова (ненормовані): ландшафтний дизайн -- ігровий майданчик Анотація: Пропонуються фотографії живописно обладнаних майданчиків дитсадка № 3 м. Прилуки, що на Чернігівщині. Поданий матеріал можна використати як зразок ландшафтного дизайну. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Большакова, І. Ігрова кімната: примха чи необхідність? Методичні рекомендації щодо організації ігрових кімнат для першокласників [Текст] / Інна Большакова> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 11. - С. 10-15 Рубрики: Позакласна робота--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): комфортність -- іграшковий матеріал -- ігровий Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Запорожец, И. Ю. Формы и уровни саморазвития и самореализации ребенка на дистанции дошкольного периода онтогенеза [Текст] / И.Ю.Запорожец> // Мир психологии. - 2012. - № 1. - С. 229-244 : табл. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Психологія--Дитяча--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): ігровий простір Анотація: В статье рассматриваются особенности развития растущего человека на этапе дошкольного детства: саморазвития и самореализации. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Иванова, З. Дидактические игры и упражнения по обучению детей старшего дошкольного возраста правилам безопасного поведения на дорогах [Текст] / З. Иванова> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 6. - С. 45-47 . - ISSN 0012-561Х Рубрики: Гра--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): дидактична гра -- дитинство -- ігровий метод Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Закирова, К. Игры разные нужны [Текст] / К. Закирова, Э. Сабирзянова> // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2012. - № 6. - С. 91-92 . - ISSN 0012-561Х Рубрики: Гра--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): ігровий матеріал -- народні ігри -- сюжети Дод.точки доступу: Сабирзянова, Э. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Рудаківська, С. Мережево-ігровий принцип профільної освіти [Текст] / Світлана Рудаківська> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 3. - С. 32-37 : ілюстр. Рубрики: Освіта--Профільна освіта--Україна Кл.слова (ненормовані): школа функціонування -- школа розвитку -- класи співпраці -- інтелектуальні ігри Анотація: У статті продемонстровано поширення та застосування інтелектуальних проектів (організація та здійснення ігрової діяльності), з метою впровадження профільної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах України, побудоване на багатолітньому досвіді всезростаючого інтересу до інтелектуальних ігор, запроваджених Київським міжнародним університетом з 2000 року. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Замостянова, Христина. Ігровий простір Кирила Проценка [Текст] / Х. Замостянова> // Образотворче мистецтво. - 2012. - № 1-2. - С. 44-45 Рубрики: Художники--Персоналії--Україна Анотація: Творчий шлях українського художника Кирила Проценка. Дод.точки доступу: Проценко, Кирило \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Голощапова, О. Хожу-можу-буду [Текст] / О. Голощапова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 31-34 Рубрики: Педтехнології--Ігрові Виховання--Розвиток особистості учня Психологія--Соціальна Кл.слова (ненормовані): проспект гри -- регламент гри -- ігровий модуль -- рольова гра -- рефлексія -- соціальне дослідження -- психодіагностика -- самопрезентація -- професійне самовизначення Анотація: У підлітковому віці в дитини відбуваються найбільш суттєві процеси, пов'язані з вибором майбутньої професії з відпрацюванням відповідних умінь і навичок потрібних особистості ділових якостей. При формуванні готовності до трудової діяльності та професійного самовизначення ефективніше використовувати рольові ігри. Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Вікторова, Леся. Використання імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення іноземної мови [Текст] / Л. Вікторова, О. Комарова> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 9. - С. 62-67 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Юридична Іноземні мови--Методика викладання--ВНЗ Кл.слова (ненормовані): комунікативний підхід -- імітаційно-ігровий підхід -- іншомовна комунікатина -- комунікативна компетентність -- процес формування Анотація: Розглядається проблема сучасної професійної освіти: ефективність використання імітаційно-ігрового підходу, який забезпечить формування іншомовної комунікативності курсантів. Розкриті специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід. Дод.точки доступу: Комарова, Ольга Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Панченко, Вікторія Ігровий стретчинг для малят [Текст] / Вікторія Панченко> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 1. - С. 22-25 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Фізичне Кл.слова (ненормовані): ігровий стретчинг -- ігрові вправи -- розтягування м'язів Анотація: В статті розкрито зміст методики ігрового стретчингу, яка спрямована на активізацію захисних сил дитячого організму, розвиток творчих і оздоровчих можливостей підсвідомості, поліпшення роботи серцево-судинної, нервової і дихальної систем. Подано розробку заняття з елементами ігрового стретчингу для середньої групи. Все экземпляры списаны |
Ганьшева, Валерия. Интерактивный залог успеха [Текст] : визуализация как способ продвижения новинок литературы / В.Ганьшева> // Библиотека. - 2013. - № 2. - С. 23-25 : рис. Рубрики: Бібліотеки--Інформаційні технології--Слайдові презентації--Російська Федерація--Єлець,м. Кл.слова (ненормовані): електронні презентації -- інформ-дос'є -- інтерактивний ігровий компакт-диск -- віртуальна галерея творів художників -- медіагалерея -- електронний путівник -- рекламно-інформаційний огляд Анотація: Продвижение книги и чтения средствами визуальной культуры - продуктивное и перспективное направление деятельности, которое может стать одним из главных в работе библиотек. Его можно рассматривать как один из способов рекомендательной библиографии, как новое средство накопления информации. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мальцева, Елена. Во всеоружии эмоций, или самореализация через творчество [Текст] / Е.Мальцева> // Библиотека. - 2013. - № 2. - С. 32-37 : фот.
Рубрики: Бібліотеки для дітей--Росія Кунгур м. Кл.слова (ненормовані): художні конкурси -- бенефіс читаючих дітей -- програми літніх читань -- екологічний клуб -- краєзнавче об'єднання -- сімейне читання -- бесіди про книги -- ігровий бібліографічний буклет -- календар читання -- анотовані списки новинок -- вніб 1 Анотація: Як творчість виявляє себе у читанні? На погляд здається. що людина, що читає, нічого не створює, а лише сприймає слова письменника. Просте та образне визначення дав позначеному явищу психолог Лев Виготський. Він назвав творчим читанням "відтворення чужого творіння власною душею". Основна мета нашої діяльності – перетворення бібліотеки на територію творчості, вільного самовираження особистості. Головне завдання - формування атмосфери, де дитина може розкриватися як читач, створення умов його самореалізації, формування мотивів звернення до літератури та потреби у читанні. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ліпцин, Олег. Ігровий театр як світогляд [інтерв'ю] / О. Ліпцин ; розмовляла А. Гайшенець> // Український театр. - 2013. - № 3. - С. 32-35 : кол. іл. Рубрики: Театральне мистецтво--Театральні діячі--Україна Анотація: Подано інтерв'ю з Олегом Ліпциним, режисером, актором і театральним педагогом, з чиїм ім’ям прийнято пов'язувати досить маловідомий у вітчизняній театральній практиці напрямок - ігровий театр. Саме про нього і йдеться у статті. Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Нємой, Пьотр. Поміж археологією та містерією [Текст] / П. Нємой> // Український театр. - 2013. - № 3. - С. 42-43 : кол. іл. Рубрики: Театральне мистецтво--Ігровий театр--Україна Анотація: У статті визначається роль і місце ігрового театру в театральному мистецтві. Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Бондаренко, Л. Ігровий майданчик на уроках української літератури [Текст] : 5 клас / Л. Бондаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 6. - С. 34-35 Рубрики: Дидактичні ігри--Українська література Анотація: План-конспект уроку. Сценарії ігор. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Емпірична характеристика креативності у шкільному віці / Є. Заїка [та ін.] ; Микола> // Психологія і суспільство. - 2013. - № 4. - С. 136-143 Рубрики: Психологія--Вікова Кл.слова (ненормовані): шкільний вік -- репрезентативні системи -- креативність -- розвивальне навчання -- емоційно-мотиваційна сфера -- ігровий тренінг пізнавальних процесів Анотація: Наведено результати експериментальних досліджень розвитку креативності учнів початкового, середнього і старшого шкільного віку, що проведені на базі факультету психології ХНУ ім. В. Н. Каразіна. Описано такі характеристики креативності, як її зв’язок зі способами навчання, із репрезентативними системами й із емоційно-мотиваційною сферою особистості, а також окреслені процедури і можливості розвитку під час ігрового тренінгу пізнавальних процесів в учнів різних вікових категорій. Дод.точки доступу: Заїка, Євген; Зуєв, Ігор; Зімовіна, Тетяна; Саврасов, М.; Микола Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |