Квахненко, Катерина. Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу [Текст] / К. Квахненко, І. Златова> // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 3. - С. 32-38 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 38 Рубрики: Маркетинг--Освіта Кл.слова (ненормовані): бізнес -- ігрові стратегії -- ігрові прийоми -- ендорфіни -- дофамін -- методика -- технології гейміфікації -- споживачі Анотація: У даній статті представлено пояснення можливостей використовування гейміфікації як засобу комунікацій зі споживачем, а також створення плідного мікроклімату в колективі. Представлені результати досліджень з експеримету проведеного в Одеському національному політехнічному університеті. Дод.точки доступу: Златова, Ірина Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |