Лилик, Ірина.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / Ірина Лилик // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 2. - С. 4-23 : рис., табл.
Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок--Експертна оцінка--Аналіз
Кл.слова (ненормовані):
транснаціональні корпорації -- етнографічні дослідження -- ситуація споживання -- економічна криза -- інвестиційна криза
Анотація: Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на дані, які дослідницькі компанії надають для аналізу та на експертні думки. Дане дослідження проводиться починаючи з 2003 року. Результати досліджень відкриті, презентуються на конференціях, публікуються в журналі "Маркетинг в Україні" та на сайті Української Асоціації Маркетингу www.uam.in.ua


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Крючкова, І. В.
    Б.Є. Кваснюк про залежність економічного зростання від рівня заощаджень [Текст] / І. В. Крючкова // Економіка України. - 2019. - № 5. - С. 79-86. - Бібліогр. 2 назви
Рубрики: Економісти українські--Кваснюк Б. Є.--Наукова спадщина, 20-21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
валове заощадження -- інвестиційна криза -- валове нагромадження -- основний капітал -- інституційний сектор економіки -- державна підтримка
Анотація: Статтю присвячено видатному вченому Борису Євгеновичу Кваснюку, який у своїх наукових дослідженнях приділяв особливу увагу широкому спектру актуальних проблем економічного зростання, підвищення ефективності державного регулювання економіки, зробив вагомий внесок у теорію економічного зростання, науково обґрунтував базові структурні пропорції ВВП для забезпечення стабільного інвестування економічного зростання в Україні.


Дод.точки доступу:
Кваснюк, Борис Євгенович (вчений економіст ; 1938-2008) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)