Громовий, В. Як забезпечити індивідуальні освітні меню кожному учневі [Текст] / Віктор Громовий> // Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 29 (жовтень). - С. 9-10 Рубрики: Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): персоналізація в освіті -- індивідуальна освітня траєкторія -- тьютор Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74.263.2 Б 81 Бондаренко, Олена Олександрівна. Інформаційний супровід проектування і реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів / О. О. Бондаренко> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 4. - С. 14-16 Рубрики: Інформаційні технології--Навчально-виховний процес Кл.слова (ненормовані): індивідуальна освітня траєкторія Анотація: Наведено досвід застосування індивідуальних освітніх траєкторій (ІОП) у навчально-виховному процесі. ІОП є цілоспрямована освітня програма орієнтована на існуючий навчальний план, але відображає особливі освітні потреби учня. В ІОП передбачається сполучення індивідуальної самостійної роботи учня з консультаціями вчителя в конкретно визначені строки іі виконання. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Афанасьєв, Микола. Форсайт - вектор руху університету / М. Афанасьєв> // Вища школа. - 2015. - № 9-10. - С. 42-58 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Дидактика--Навчальний процес Кл.слова (ненормовані): форсайт -- компетентність -- освітні технології -- індивідуальна освітня траєкторія -- освітньо-професійна програма Анотація: Розкрито сутність форсайту, розглянуто досвід його використання у сфері освіти як однієї з прогресивних методологій прогнозування. Автор статті підкреслює актуальність використання елементів форсайту в контексті формування стратегії і програми розвитку університету. На основі узагальнення теоретико-методологічних засад форсайт-підходу рекомендовано враховувати ключові тренди в освіті та використовувати принципи форсайту у процесі вибору індивідуальних освітніх траєкторій студентів і розроблення майбутніх освітньо-професійних програм. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Фурманська, О. Розвиток індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися [Текст] / Ольга Фурманська> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 40-43. - Бібліогр.: 12 назв.
Кл.слова (ненормовані): індивідуальна освітня траєкторія -- обдаровані діти -- морфологічні ознаки -- синтаксична роль -- прийоми запам'ятовування -- здібні діти Анотація: Особливої актуальності набуває проблема виявлення обдарованності, спеціальних здібностей у дітей, побудова індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися, адже набуття індивідуального досвіду участі учня в навчальному процесі, оволодіння навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки навчання залежить від сформованості уміння вчитися як ключової компетентності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |