Луценко, І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні [Текст] / Інна Луценко> // Початкова школа. - 2017. - № 3. - С. 53-56. - Бібліогр.: 9 назв.
Педагогіка--Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- асистент учителя -- індивідуальна програма розвитку Анотація: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Якубенко, Олена. З чого розпочати роботу в інклюзивному класі [Текст] / Олена Якубенко> // Початкова школа. - 2018. - № 12. - С. 50-51
Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- інклюзивна освіта -- інклюзивні класи -- досвід роботи вчителя -- індивідуальна програма розвитку -- корекційно-розвиткові заняття Анотація: Автор статті розповідає про власний досвід роботи в інклюзивному класі Коростишівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІ ст. – ліцей інформаційних технологій" імені Л. Х. Дарбіняна Житомирської області. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |