Станіславик, Олена В’ячеславівна. Особливості інноваційної маркетингової діяльності сучасного виробничого підприємства [Текст] / Олена В’ячеславівна Станіславик, Олександр Михайлович Коваленко, Тетяна Іванівна Моргунова> // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - № 9. - С. 31-35. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Інноваційний маркетинг--Інноваційна діяльність--Підприємство Кл.слова (ненормовані): інноваційна маркетингова діяльність -- маркетингові дослідження -- комерціалізація інновацій Анотація: Висвітлена суть маркетингової стратегії , яка полягає в забезпеченні відповідальності можливостей підприємства умовам конкурентного ринку, як на поточний момент, так і на перспективу. Розглянуто стратегічні і тактичні складові інноваційної маркетингової діяльності та особливості визначення ціни на інноваційні продукти виробничого підприємства. Показано сутністні аспекти здійснення марнетингової діяльності з просування на ринок нової продукції і технології та комерційного обліку на ринку інновацій. Позначено особливості досягнення комерційного успіху при просуванні на ринок нової продукції виробничого підприємства. Дод.точки доступу: Коваленко, Олександр Михайлович; Моргунова, Тетяна Іванівна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |