Шабатура, Т. С. Бенчмаркінг як інноваційний інструмент фінансової діяльності підприємств сільського зеленого туризму [Text] / Т. С. Шабатура, О. В. Николюк, І. Ю. Гришова> // Економіка АПК. - 2020. - № 3. - С. 80-88. - англ. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Сільський зелений туризм--Бенчмаркінг--Україна Кл.слова (ненормовані): бенчмаркінг -- маркетингові дослідження -- фінансова стабільність -- інноваційний інструмент -- підприємства сільського зеленого туризму -- якість екотуристичних послуг Анотація: Мета статті - обгрунтувати необхідність використання бенчмаркінгу вітчизняними підприємствами сільського зеленого туризму як інноваційного інструменту поліпшення стану їх фінансової діяльності. Результати можуть бути використанні в процесі подальшого наукового опрацювання важливої наукової проблеми - використання бенчмаркінгу у фінансовій діяльності підприємств сільського зеленого туризму України та визначення його внеску в забезпечення їх фінансової стабільності та незалежності. Дод.точки доступу: Николюк, О. В.; Гришова, І. Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |