Хохлова, Н. Организация работы по социальной адаптации дошкольников в процессе интегрованного обучения дошкольников и младших школьников [Текст] / Н. Хохлова> // Дошкольное воспитание. - 2011. - № 8. - С. 115-122. - Библиогр.: с. 122 . - ISSN 0012-561Х Рубрики: Діти з особливими потребами--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): інтегрована освіта -- соціальна адаптація -- діти дошкільного віку Анотація: В настоящее время растёт число детей с ограниченными возможностями здоровья. Ведущие учёные ( М. М. Безруких, В. А. Болотов) видят необходимость введения интегрированного образования для повышения эффективности социальной адаптации детей с ограниченными возможностями здоровья. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пльонсак, Наталя Юні археологи : організована пізнавальна діяльність старших дошкільнят [Текст] / Наталя Пльонсак> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 2. - С. 27-29 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): рухливі вправи -- колективна розповідь -- ігри з піском -- психогімнастика -- інтегрована освіта Анотація: Подано зразок організації пошуково-дослідної і творчої діяльності, під час якої діти ознайомлюються з професією археолога, поглиблюють свої уявлення про життя динозаврів і первісних людей, влаштовуюють тематичний міні-музей. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ніколаєнко, Юлія Мандри морем : психолого-педагогічний проект діяльності педагога і старших дошкільнят [Текст] / Юлія Ніколаєнко, Оксана Кліманова> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 6. - С. 22-25 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Педагогіка--Дошкільне виховання--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): інтегрована освіта -- розвиток мовлення -- творча діяльність дітей -- метод проектів Анотація: Описано двотижневий проект діяльності педагога і старших дошкільнят, мета якого - розширювати уявлення про море як складову екосистему; ознайомлювати з творчістю художників-мариністів, композиторів, що відтворювали море у своїх творах;викликати бажання передавати набуті враження в образотворчій діяльності за допомогою нетрадиційних технік та різних матеріалів; розвивати творчу уяву, мовлення, мислення, пам'ять; виховувати екологічу поведінку, любов до природи та ін. Дод.точки доступу: Кліманова, Оксана Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Синельникова, Я. Опасные природные явления: как себя вести. Конспект беседы по ОБЖ в старшей группе [Текст] / Я. Синельникова> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 11. - С. 17-21. - Библиогр.: с. 21 . - ISSN 0012-561Х Рубрики: ОБЖ--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): інтегрована освіта -- відповідальність -- природні явища Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бобир, Валентина На гостину до Зимоньки : заняття для молодших дошкільнят [Текст] / Валентина Бобир> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 1. - С. 32-33 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): дидактична гра -- фізкультхвилинка -- інтегрована освіта Анотація: Подано розробку заняття-подорожі, мета якого - продовжувати розширювати уявлення дітей про навколишній світ, живу і неживу природу, сезонні явища, будову тіла людини; розвивати логічне мислення, зв'язне мовлення, збагачувати активний та пасивний словниковий запас; удосконалювати дрібну моторику рук, сенсорику; розвивати пам'ять, увагу, мислення, уяву та ін. Все экземпляры списаны |
Волкова, Галина Маленькі археологи : пізнавальний проект для старших дошкільнят [Текст] / Галина Волкова, Валентина Старинська> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 6. - С. 25-27. - Електронний текст в форматі .pdf . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять--Метод проектів Кл.слова (ненормовані): інтегрована освіта -- ознайомлення з професіями -- праця археолога Анотація: Подано розробку проекту для старших дошкільнят, мета якого - привернути увагу дітей до історичного минулого людства; ознайомлювати з професією археолога; вчити встановлювати причинно-наслідкові зв'язки; заохочувати користуватися довідковою літературою; розвивати просторові уявлення, творчі здібності, діалогічне та монологічне мовлення; виховувати працелюбність, комунікабельність та ін. Файл: Doshkilne vihovannja 2014 06.pdf Дод.точки доступу: Старинська, Валентина Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Крутій, Катерина STREAM-освіта дошкільнят: виховуємо культуру інженерного мислення [Текст] / Катерина Крутій, Таїсія Грицишина> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 3-7 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних здібностей Педагогіка--Дошкільне навчання--Інтегрована освіта Кл.слова (ненормовані): STREAM-освіта -- критичне мислення -- креативне мислення -- технічне мислення -- інтегрована освіта -- математичне мислення -- програма STREAM-освіти Анотація: В статті йдеться про можливості STREAM-освіти, яка націлена на новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання й навчання дітей. Інтеграційний підхід за програмою STREAM-освіти передбачає формування уявлень та вмінь дітей у галузях природничих наук, технологій, читання та письма, інженерії, мистецтва, математики; акцентує увагу на вивченні точних наук, виховує культуру інженерного мислення. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Обадіна, Світлана День народження для всіх : заняття-свято для дітей старшої групи [Текст] / Світлана Обадіна> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 30-31 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): інтегрована освіта -- відзначення дня народження -- культура поведінки -- заняття-свято -- етичне виховання Анотація: Подано розробку нетрадиційного заняття для старших дошкільнят, мета якого - поглиблювати знання дітей про правила відзначення дня народження та культуру поведінки під час свята; закріплювати вміння класифікувати об'єкти, лічити в межах 5, порівнювати групи предметів; продовжувати вчити складати прості речення; створювати позитивну атмосферу; розвивати мовлення, пам'ять, мислення, увагу, дрібну моторику, мовленнєве дихання; виховувати охайність, організованість, взаємоповагу, товариськість. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Рябікіна, Наталія Казкова прогулянка : для дітей середньої групи [Текст] / Наталія Рябікіна> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 26-27 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- інтегрована освіта -- діти середньої групи Анотація: Подано приклад прогулянки для дітей середньої групі, мета якої - розширювати знання дітей про природні явища; вчити помічати красу природи, дослухатися до її звуків; поповнювати активний словник малят; розвивати образне мислення, слухову увагу та фонематичний слух, дихання, артикуляційний апарат, формувати чітку дикцію; виховувати позитивне ставлення до природи. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Квасецька, Ярина Заклад дошкільної освіти як єдиний розвивальний простір [Текст] / Ярина Квасецька, Марія Квасецька> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 7-10 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- розвивальне середовище -- кращий досвід -- інтегрований простір дитсадка -- інтегрована освіта Анотація: Представлено кращий досвід організації освітньої роботи в інтегрованому просторі дитсадка, орієнтованому на освоєння, спрйняття та опрацювання дітьми літературних, фольклорних, живописних, музичних творів та набуття соціального досвіду. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Присяжнюк, Лариса. Еколого-природнича освіта дошкільнят у поліфонії інноваційних підходів [Текст] / Лариса Присяжнюк> // Палітра педагога. - 2017. - № 6. - С. 3-6 . - ISSN 1680-449Х Рубрики: Дошкільна освіта--Екологічна освіта Кл.слова (ненормовані): освітні моделі -- інтегрована освіта -- емоційно-ціннісне сприймання -- підходи до організації освітнього процесу Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Семенюк, Наталія. Як птахи зимують [Текст] : інтегроване заняття для дітей різновікової групи з вадами зору / Наталія Семенюк> // Палітра педагога. - 2017. - № 6. - С. 17-19 : фот. . - ISSN 1680-449Х Рубрики: Дошкільна освіта--Корекційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): проектна діяльність -- інтегрована освіта Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Зайцева, Лариса Світ у виміри математики : компетентнісний підхід до освіти дошкільнят [Текст] / Лариса Зайцева> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 2-4 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): інтегрована освіта -- міжпредметні зв'язки Анотація: "Часто і діти, і педагоги вважають математику складною, відірваною від реального життя. Однак усе зовсім навпаки - вона оточує нас, де б ми не були. Дбаючи про логіко-математичний розвиток дітей, ми маємо навчити їх помічати закономірності в довкіллі, узагальнювати і робити висновки, мислити чітко, системно, застосовувати набуті математичні знання у різних видах діяльності й у повсякденні." Ці завдання розглядаються у статті. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Угорська, Наталія Букет котів : інтегроване заняття для дітей старшої групи (художня література+музика+образотворчість) [Текст] / Наталія Угорська> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): слухання музики -- розвиток мислення -- образотворчість -- інтегрована освіта Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - формувати в дітей здатність емоційно сприймати поетичний твір, помічати вдалі художні образи та засоби; розвивати креативність мислення, фантазію, вміння слухати й творчо опрацьовувати почуте; закріплювати навички роботи в техніці оригамі; пробуджувати у дітей інтерес до літератури. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Гавриш, Наталя Велика мрія Жабки-мандрівниці : літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" [Текст] / Наталя Гавриш, Ольга Безсонова, Інна Кіндрат> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання Кл.слова (ненормовані): навчання читання -- інтегрована освіта -- розвиток мовлення -- моральне виховання -- уроки природи Анотація: Автори пропонують літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" як приклад інноваційної форми освітньої роботи. До проекту додаються розробки інтерактивних ігр, вправ, завдань. Дод.точки доступу: Безсонова, Ольга; Кіндрат, Інна Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Ринчковська, Тетяна Лепбук для реалізації ідей сталого розвитку [Текст] / Тетяна Ринчковська, Світлана Соломонюк> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 30-33 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Засоби навчання Кл.слова (ненормовані): лепбук -- педагогіка емпауерменту -- інтегрована освіта -- моральне виховання Анотація: В рубриці "Педагогічна лабораторія" представлено досвід створення та упровадження лепбуків - дидактичних посібників, саморобної паперової книжки з кишеньками, дверцятами, віконцями, рухомими деталями, у якій збирають матеріали з якоїсь певної теми. Розроблені лепбуки спрямовані на формування соціо-еколого-економічної культури дитини; ціннісного ставлення до природи, оточення, до самої себе та людей як частини природи, до речей та матеріалів природного походження, якими вони користуються. Дод.точки доступу: Соломонюк, Світлана Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Золотарьова, Галина Об'єднаємо зусилля для здорового довкілля [Текст] / Галина Золотарьова, Вікторія Рагуля> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 11-13 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта Кл.слова (ненормовані): проектна діяльність -- налагодження взаємодії -- інтегрована освіта -- організація роботи з батьками -- форми роботи з дітьми -- екологічне виховання Анотація: "Ідеї освіти для сталого розвитку знаходять підтримку серед педагогів та батьків, які прагнуть виховувати дітей у здоровому довкіллі - серед чистої природи, у розвинених містах і селах, у доброзичливому, толерантному суспільстві. Своїм досвідом втілення цих ідей у практичну діяльність дитсадка діляться педагоги, які долучилися до проекту "Освіта для сталого розвитку в дії". Дод.точки доступу: Рагуля, Вікторія Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Гавриш, Наталія Сталий розвиток: стосується кожного! [Текст] / Наталія Гавриш, Олена Пометун> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 2-5 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- інтегрована освіта Анотація: Українське дошкілля прриєдналося до міжнародного руху за сталий розвиток суспільства. Освіта для сталого розвитку передбачає, насамперед, формування в дітей ціннісного ставлення до довкілля - природного й соціального, відповідної громадянської позиції, вміння жити в гармонії зі світом. Цій темі присвячений даний випуск "ДВ". Дод.точки доступу: Пометун, Олена Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Стеценко, Ірина Відкрита медіатека журналу "Джміль" [Текст] / Ірина Стеценко> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 5. - С. 20-21 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Засоби навчання--Інформаційно-комунікаційні технології Преса--Журнал "Джміль" Кл.слова (ненормовані): медіатека -- засоби навчання -- комп'ютерне навчання -- електронний додаток -- інтерактивні завдання -- ІКТ -- тематична добірка -- інтегрована освіта Анотація: "Кожен сучасний педагог розмірковує над тим, як збагатити свої заняття використанням ІКТ. Підготовка якісних мультимедійних матеріалів власними силами - справа непроста. Тому редакція ділиться з читачами багатою медіатекою, створеною за публікаціями журналу "Джміль". Доступ до електронних матеріалів безоплатний, варто лише завітати на сайт JMIL.COM.UA Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Шумська, Тетяна В осінньому квітковому королівстві : заняття з використанням нетрадиційної техніки малювання для дітей молодшої групи [Текст] / Тетяна Шумська> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 33-35 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація занять Кл.слова (ненормовані): образотворчість -- сенсорний розвиток -- інтегрована освіта Анотація: Подано розробку заняття з використанням нетрадиційної техніки малювання для дітей молодшої групи. Мета його - закріплювати уявлення дітей про осінні зміни в природі; збагачувати їхній словник назвами осінніх квітів; спонукати до фантазування, створення зображень у нетрадиційній техніці малювання - кукурудзяним качаном; формувати вміння гармонійно добирати кольори; розвивати зорову і слухову увагу, тактильні відчуття, дрібну моторику, координацію рухів, емоційну чутливість, емпатію; виховувати самостійність, охайність. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |