Пашкова , Ванда. Відсоткові розрахунки [Текст] : урок алгебри і початків аналізу в 10-му кл. / В. Пашкова > // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 9. - С. 17-24 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 24. - Дод. № 1-4 Рубрики: Алгебра--Методика викладання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): інтерактивні прийоми -- методичні ігри -- спільне формування рішень -- систематизація знань -- гра "Банк" -- самооцінювання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Барило, О. А. Особливості модернізації змісту і форм роботи з учителями початкової школи та вихователями ГПД і ДНЗ у навчально-виховному процесі післядипломної освіти [Текст] / О. А. Барило> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Початкова школа--Вчителі--Післядипломна педагогічна освіта Вчителі--Підвищення кваліфікації--Форми і методи Кл.слова (ненормовані): модернізація вищої освіти -- інновації у вищій школі -- педагогічні інновації -- лекція-візуалізація -- лекція удвох -- віртуальна педагогічна практика -- інтерактивні прийоми -- тематичні семінари. -- освіта дорослих Анотація: Тезисно розкрито сутність найактуальніших підходів у роботі сучасних освітян науково-педагогічної галузі (синергетичний, технологічний, ергономічний) та їх вплив на практичну роботу зі слухачами курсів підвищення кваліфікації освітян. Автором статті вказано перспективні напрями роботи у даній проблемі. Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Сорока, Валентина. Намалюйте. риб'ячий скелет [Текст] / Валентина Сорока> // Освіта України. - 2019. - № 21. - С. 11 : ілюстр. Рубрики: Практична психологія--Загальноосвітні навчальні заклади Критичне мислення--Методи навчання--Уроки Педагогічна психодіагностика Кл.слова (ненормовані): інтерактивні прийоми -- діаграма Ішикави -- фішбоун Анотація: Фішбоун, або діаграма риб'ячої кістки, - метод аналізу причинно-наслідкових зв'язків, що допомагає розвивати критичне мислення. |