Бучинська, Олена.
    Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі [Текст] / Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 5. - С. 47-64 : фот.
Рубрики: Маркетинг--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
ринковий асортимент -- комунікація бренду -- збут реклами -- ґендерна рівність -- образ жінки в рекламі -- образ чоловіка в рекламі
Анотація: Бренд не просто дозволяє споживачеві ідентифікувати товар або послугу, а й часто стає найдорожчим активом компанії. Якщо на початку історії ринковий асортимент складався із товарів, які мали назву ідентичну до назви продукту, тим самим не створюючи психологічного та емоційного зв'язку із споживачем, то сучасні бренди продають мрії, статус, щастя. Усі комунікації бренду, у тому числі реклама, не лише інформують споживача про які-небудь властивості товару, а залучають до того стилю життя, якому найбільшою мірою відповідає чітко вибудований бренд (зростає іміджева складова в рекламі).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)