Буланкина, Н. Е. З. Н. Никитенко "Развивающее иноязычное образование в начальной школе" [Текст] / Н. Е. Буланкина> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 1. - С. 94-97. - Библиогр.: с. 97 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): розвиваюча іншомовна освіта -- методологічні проблеми -- когнітивне вдосконалення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Гусєва, В. Проблеми наступності й безперервності освіти в початковій та середній школі: нотатки з досвіду [Текст] / В. Гусєва> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 39-42. - Бібліогр.: с. 42 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): наступність -- безперервність -- розподіл мовленнєвих функцій Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Водоп'янова, В. Молодший школярик: навчаймо бережно [Текст] / Вікторія Волоп'янова> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 58-59. - Бібліогр.: с. 59 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): пізнавальні процеси -- образне мислення -- види пам'яті Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Кочерга, О. Психофізіологічний портрет шестирічного першокласника [Текст] / Олександр Кочерга> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 21-25 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): вікові особливості -- гіперактивність -- агресивність Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Кочерга, О. Психофізіологічні особливості діяльності учениць початкової школи [Текст] / О. Кочерга> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 12-17 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): сугестивність -- адаптованість -- альтруїзм Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Кочерга, Олександр. Психофізіологічні особливості діяльності учнів початкової школи [Текст] / О. Кочерга> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 24-28 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): чоловічі особливості -- адаптаційні процеси -- емоційні прояви Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Пахомова, Т. Прогнозування і планування методичної роботи вчителя [Текст] / Т. Пахомова, Г. Савицька> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. - № 4. - С. 19-21 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): діти-холерики -- діти-сангвініки -- розвиток дитини Дод.точки доступу: Савицька, Г. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Редько, В. Г. Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1-4 класів: рефлексивний погляд на проблему [Текст] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай> // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 4. - С. 70-80. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Початкова освіта--Іноземні мови Іноземні мови--Навчання--Початкова школа Анотація: Розглянуто комунікативний, діяльнісний, особистісно орієнтований та культурологічний підходи як пріоритетні теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів навчальних закладів початкової освіти, презентовано погляди на технологію їх використання у навчальному процесі. Обгрунтовано дидактичну та методичну сутність і доцільність використання зазначених підходів і схарактеризовано вплив на зміст навчання. Дод.точки доступу: Полонська, Т. К.; Басай, Н. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Богданець-Білоскаленко, Наталія. Формування риторичних умінь учнів початкових класів шкіл з польською мовою навчання на засадах наступності й перспективності [Текст] / Наталія Богданець-Білоскаленко> // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 4. - С. 3-5. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання Польська мова--Україна Іноземні мови--Навчання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): риторичні вміння -- учні початкової школи -- навчання польської мови -- принцип наступності й перспективності Дод.точки доступу: Ранюк, Оксана Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |