Інформатизація освіти — провідний напрям підвищення результативності навчального процесу> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 1. - С. 3-6 Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Анотація: Відповіді Президента Національної академії педагогічних наук України Василя Григоровича Кременя на запитання головного редактора жур¬налу «Комп'ютер у школі та сім'ї» Руденка В.Д. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Вищі навчальні заклади мають враховувати державні стандарти загальноосвітніх навчальних закладів> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 3-6 Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Анотація: Відповіді ректора Національного технічного університету України «КПІ», академіка відділення інформатики НАН України, Голови Консультативної ради з питань інформатизації при Верховній Раді України Михайла Захаровича Згуровського на запитання головного редактора науково-методичного журналу «Комп'ютер у школі та сім'ї» Руденка В.Д. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Використання комп'ютера в навчальному процесі має бути педагогічно виваженим і доцільним> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 3. - С. 3-12. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Анотація: Відповіді доктора педагогічних наук, професора, академіка Національної Академії педагогічних наук України Жалдака Мирослава Івановича на запитання заступника головного редактора науково-методичного журналу «Комп'ютер у школі та сім'ї» Латиського В.В. Все экземпляры списаны |
Овчарук, О. В. Моніторинг впровадження концепції "1 учень - 1 комп'ютер" / О. В. Овчарук, І.В. Іванюк> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 3. - С. 22-26. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Анотація: Основа експериментального проекту – надання кожному учневі нетбука нового покоління з необхідним програмним забезпеченням, виходом в Інтернет, технічним обслуговуванням, підготовкою педагогів та батьків до роботи за новою моделлю електронного навчання. Дод.точки доступу: Іванюк, І.В. Все экземпляры списаны |
Лелетін, В. Д. Навчальне середовище "1 учень-1 комп'ютер" - досвід використання / В. Д. Лелетін, О. М. Мацьоха, О. А. Сєдова> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 3. - С. 27-30 Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Анотація: Модель навчання «1 учень -1 комп'ютер» — це система навчання, у якій основним інструментом навчання учня є комп'ютер, а як методи навчання використовуються технології і сервіси мережевої взаємодії, інформаційного пошуку і створення цифрових об'єктів. Дод.точки доступу: Мацьоха, О. М.; Сєдова, О. А. Все экземпляры списаны |
Пушкарьова, Т. О. Електронний контент: особливості застосування і нові можливості пізнання світу / Т. О. Пушкарьова> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 7-10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Кл.слова (ненормовані): навчальна інформація -- інтерактивність -- електронні освітні ресурси -- навчальні модулі -- інформаційні технології навчання -- інформаційна культура Анотація: У статті розглядаються педагогічні можливості використання електронного навчального контенту для розвитку учнів і формування їх світосприйняття, що допоможе учителеві у підготовці до уроків використовувати сучасні інформаційні технології і сприятиме розширенню і збагаченню уявлень учнів про навколишній світ, формуванню їх інформаційної культури. Все экземпляры списаны |
Семиноженко, Володимир. Інтерв'ю голови державного агентства з питань науки, інновацій та інформатизації України журналу "Комп'ютер у школі та сім'ї" / Володимир Семиноженко> // Комп’ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 5. - С. 3-5 Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Все экземпляры списаны |
Технології хмарних обчислень — провідні інформаційні технології подальшого розвитку інформатизації системи освіти в Україні> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 6. - С. 3-11 Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Анотація: Відповіді доктора технічних наук, професора, академіка НАПН України, лауреата Державної премії, заслуженого діяча науки і техніки України, директора Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Валерія Юхимовича Викова на запитання головного редактора науково-методичного журналу «Комп'ютер у школі та сім'ї» В.Д. Руденка. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Технології хмарних обчислень— провідні інформаційні технології подальшого розвитку інформатизації системи освіти в Україні> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 6. - С. 3-12 Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Анотація: Відповіді доктора технічних наук, професора, академіка НАПН України, лауреата Державної премії, заслуженого діяча науки і техніки України, директора Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Валерія Юхимовича Викова на запитання головного редактора науково-методичного журналу «Комп'ютер у школі та сім'ї» В.Д. Руденка. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Громська, О. І. Використання нетсерфера UbiSurfar в освіті / О. І. Громська> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 7. - С. 15-16. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Анотація: На допомогу учням, учителям, керівництву навчальних закладів України має прийти сучасний цифровий засіб навчання з необмеженим доступом до світової мережі, зокрема, - нетсерфер Ubisurfer, запропонований фірмою «НЕТВІНД», метою якого є забезпечення всіх бажаючих мобільним, швидкісним, безкоштовним Інтернетом. Протягом короткого часу, без витрат, в Україні впроваджена технологія доступу до Інтернету, розроблена фірмою «DATAWIND LTD», що припускає використання існуючої системи національного мобільного зв’язку, своїх пристроїв і власної системи мінімізації (фільтрації) трафіка. |
Воронцова, Е. В. Психологічні аспекти інформатизації навчально-виховного процесу / Е. В. Воронцова> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 7. - С. 10-11. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Анотація: Нині одним із важливих і перспективних напрямів психологічних досліджень є визначення психологічних особливостей комп’ютеризації в освіті. На жаль, комп’ютеризація освіти, особливо застосування комп’ютерів у школі, зустрічається з проблемами, що мають з психологією вельми віддалений зв’язок: матеріальні й організаційні проблеми, погана матеріальна забезпеченість шкіл, у першу чергу, комп’ютерами, які можна успішно використовувати в навчанні, тощо. Зазвичай, до основних організаційних проблем комп’ютеризації шкільної освіти відносять об’єктивні і суб’єктивні. До перших відносять перш за все матеріально технічні проблеми (мало комп’ютерів у школі, устаткування застаріле, слабке програмне забезпечення). |
Ходорковський, О. А. Нові можливості соціальних мереж / О. А. Ходорковський> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 7. - С. 9 Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Анотація: Нині справжній бум переживає відносно нове для віртуального простору явище - соціальні мережі. Особливо популярними вони є серед молоді й підлітків. |
Пушкарьова, Т. О. Роль ІКТ в створенні єдиного європейського освітнього простору / Т. О. Пушкарьова> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 7. - С. 6-8. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Інформатика--Зарубіжний досвід Анотація: Важливість розвитку і впровадження ІКТ в усі сфери життя, особливо в системи освіти, визнається всіма європейськими державами, що підтверджується міжнародними документами, такими, як Стратегії розвитку країн Європейського Союзу «ЄС 2020», Окінавська Хартія глобального інформаційного суспільства тощо. Одними з пріоритетних напрямів розвитку держав європейські країни визначили освіту, дослідження, інновації, творчий потенціал з подальшим створенням, підтримкою і розвитком цифрової економіки, набуттям відповідних цифрових знань, умінь і навичок, отримання цифрової грамотності (ІКТ-грамотності) громадянами європейських країн. |
Удод, О. А. Реалізація нової моделі освіти, заснованої на використанні ІКТ, висуває нові вимоги до всіх учасників навчального процесу / О. А. Удод> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 7. - С. 3-5 Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Анотація: Відповіді директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, доктора історичних наук, професора, члена кореспондента НАПН України Удода Олександра Андрійовича на запитання заступника головного редактора науково методичного журналу «Комп’ютер у школі та сім’ї» Лапінського В. В. |
Мадзігон, В. М. Інформатизація освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи / В. М. Мадзігон> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 8. - С. 3-8 Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- інноваційні технології Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Рекомендації щодо проведення ІІІ-го етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики у 2011-2012 навчальному році : додаток до листа Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 11.11.2011 №1.4/18-3600> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 8. - С. 52-53. - Бібліогр.: 16 назв Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Інформатика--Олімпіади Кл.слова (ненормовані): учнівська олімпіада Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |