Гром, І. Ю.
    Досвід організації уроків інформатики в умовах запровадження профільного навчання / І. Ю. Гром // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 1. - С. 21-22
Рубрики: Інформатика--Методика навчання і викладання
Анотація: Процес навчання неможливий без організації і здійснюється в певних формах. Традиційно основною формою є урок. Використовуючи на уроках персональні комп’ютери, з’являється можливість якісно змінити зміст, методи й огранізаційні форми навчання.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Кузнецова, І. В.
    Розвиток пізнавального інтересу і творчої активності учнів / І. В. Кузнецова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 1. - С. 19-20
Рубрики: Інформатика--Методика навчання і викладання
Анотація: В статті висвітлюється актуальність теми та засоби щодо її вирішення.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Шолом, Г. І.
    Прийоми розвитку критичного мислення старшокласників на уроках інформатики / Г. І. Шолом // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 7-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Методика навчання і викладання
Анотація: Технологія "критичного мислення" дозволяє активізувати інтелектуальну й емоційну діяльність дитини, втягнути в процес навчання особистісний розвиток дитини.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Алескович, В. Ю.
    Використання тестової програми Tester для перевірки знань / В. Ю. Алескович // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 10-11
Рубрики: Інформатика--Методика навчання і викладання
Анотація: Викоритсання тестових програм має багато переваг перед звичайним тестуванням, адже при цьому економить час, є можливість одночасного перевірити знання багатьох учнів, для самих учнів зникають деякі перепони, як наприклад, оформлення робіт або спілкування учнів і вчителя, що є в усному опитуванні.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Цибулько, М. М.
    Об’єктно-орієнтоване програмування: з чого розпочинати / М. М. Цибулько // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Методика навчання і викладання
Кл.слова (ненормовані):
мова UML -- алгоритм -- середовище програмування
Анотація: Об'єктно-орієнтоване програмування вивчають в освітніх установах різних рівнів. Однак, для викладачів існують певні труднощі під час викладання об'єктно-орієнтованих концепцій початківцям. Як навчати основам об'єктио-орієнто-ваного програмування на рівні вступного курсу залишається перманентним предметом для дискусії. У статті представлена оцінка цих проблем й обговорюються деякі підходи щодо покращення якості й успішності таких курсів.


Все экземпляры списаны




    Ганжела, С. І.
    Формування компетентностей учнів старших класів у процесі навчання інформатики / С. І. Ганжела // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 15-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Методика навчання і викладання
Анотація: Використання інтерактивних методів навчання, спрямованих на формування вмінь і навичок здійснювати самостійну' навчально-пізнавальну діяльність, доцільно на уроках інформатики. Такий підхід дає змогу учням всебічно і глибоко розмірковувати, осягати сутність означених проблем, порівнювати результати, отримані всіма учасниками навчального процесу, активно відстоювати свою точку зору, добирати раціональ-німетоди розв'язування.


Все экземпляры списаны




    Литвинова, С. Г.
    Інформаційно-комунікаційні компетентності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / С. Г. Литвинова // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 5. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Методика навчання і викладання
Анотація: Однією зі складових професійної компетентності учителя, важливість якої обумовлена нині змінами в освіті, викликаними розвитком інформаційних технологій, є компетентність у сфері інформаційно-комунікаційних технологій.


Все экземпляры списаны




    Погрібний, О. В.
    Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів / О. В. Погрібний // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 6. - С. 16-18
Рубрики: Інформатика--Методика навчання і викладання
Анотація: Документи веб, які можуть містити тест, зображення, відео та інше наповнення, називаються веб-сторінками. Зв'язок між веб-сторінками чи їх частинами здійснюється за допомогою гіперпосилань. Для відображення веб-сторінок використовується клієнтське програмне забезпечення - веб-браузери. Набір веб-сторінок, об'єднаних за якимось принципом (наприклад, тематично), утворюють веб-сайт.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Стеценко, І.
    Складові інформаційної культури та інформаційної грамотності для педагогів дошкільної та початкової освіти [Текст] / Ірина Стеценко // Інформатика (Шкільний світ). - 2012. - № 8. - С. 13-16
Рубрики: Інформатика--Методика навчання і викладання
Кл.слова (ненормовані):
інформаційна культура -- інформаційна грамотність -- культура мислення

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)