Святокум, О.
    Підсумкові контрольні роботи з історії України: концепція, зміст, методика оцінювання / О. Святокум // Історія в школах України. - 2011. - № 2/3. - С. 8-14. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Історична освіта в школі --Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
річні контрольні роботи
Анотація: Йдеться про проведення підсумкових контрольних робіт у 5-х, 6-8 класах, означено критерії оцінювання завдань річних контрольних робіт.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гісем, Н.
    Тестові технології у процесі навчання історії в 7 класі / Н. Гісем // Історія в школах України. - 2011. - № 2/3. - С. 23-32
Рубрики: Історична освіта в школі --Методика викладання
   Історична освіта в школі --Оцінювання знань

Анотація: Пропоновані запитання тестового характеру охоплюють матеріал чинної навчальної програми з історії України (тема 5) та всесвітньої історії (теми 4-5) для 7 класу. Усі завдання згруповані у навчальні блоки, до кожного з яких пропонуються два варіанти тестових робіт.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кульчицький , С. В.
    Не вщухають термінологічні суперечки / С. В. Кульчицький // Історія в школах України. - 2011. - № 5. - С. 35-36
Рубрики: Історична освіта в школі --Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
Велика Вітчизняна війна
Анотація: Автор статті веде полеміку щодо терміну "Велика Вітчизняна війна". Зокрема зазначає, що цей термін не ідеальний, але його не треба уникати. Цілком зрозуміло, що ця війна була інтегральною частиною Другої світової війни. Не можна допускати суперництва цих двох термінів, не треба, щоб один з них цілком поглинався іншим.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Камбалова, Я.
    Застосування новітніх методологічних підходів до викладання шкільного курсу всесвітньої історії як основа формування міжетнічної та міжконфесійної толерантності в учнів / Я. Камбалова // Історія в школах України. - 2011. - № 6. - С. 32-37. - Бібліогр.: 33 назв.
Рубрики: Історична освіта в школі --Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
методологічний підхід -- толерантність -- конфесія -- етнос
Анотація: У статті проаналізовано основні аспекти новітніх методологічних підходів і дидактичних принципів їх використання в процесі викладання історії. Обгрунтовано роль підходів у процесі виховання толерантності в учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кожем’яка, О.
    Протидія дискримінації, расизму та антисемітизму в поліетнічному суспільстві. : інтерактивне заняття (виховна година) для учнів 9 класу / О. Кожем’яка // Історія в школах України. - 2011. - № 6. - С. 38-41
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
   Історична освіта в школі --Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
стереотипи -- упередження -- стигма -- ксенофобія -- дискримінація
Анотація: Запропоновано розробку виховної години, яка допоможе учням зорієнтуватися в поняттях стереотипи та упередження, навчитися аналізувати різні життєві ситуації, поважати індивідуальність кожної людини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Пузікова, Т.
    Двомовне навчання історії / Т. Пузікова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 7/8. - С. 55-56. - Немає в ОУНБ
Рубрики: Історична освіта в школі --Методика викладання
Анотація: Автор розкриває роль двомовного навчання історії як способу формування громадянської свідомості учнів.





    Черниш, Т.
    Групова робота й ігрові технології / Т. Черниш // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 7/8. - С. 63-65. - Немає в ОУНБ
Рубрики: Педтехнології--Групові технології
   Педтехнології--Ігрові

   Історична освіта в школі --Методика викладання

Анотація: Автор висвітлює особливості організації групової форми роботи на уроках узагальнення та корекції знань учнів з історії та правознавства.





    Терно, С.
    Чому важливо розвивати критичне мислення учнів? / С. Терно // Історія в школах України. - 2011. - № 10. - С. 30-34. - Бібліогр.: 34 назв.
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі --Методика викладання
Анотація: У зв’язку з новими вимогами до освіти, змінюється основна мета навчання історії в школі. А саме - головним є саморозвиток учня як особистості, як культурно-історичного суб’єкта (що не виключає й уміння орієнтуватися в соціальному середовищі). За умови такого підходу до мети навчання історії необхідно розробити відповідні засоби у вигляді програм, курсів, підручників, методик тощо. При цьому історія повинна подаватись передовсім як поле діянь та долі як окремих особистостей, так і їхніх спільнот.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Мокрогуз, О.
    До питання про використання мультимедійної презентації на уроках історії: методичний аспект / О. Мокрогуз // Історія в школах України. - 2011. - № 10. - С. 35-39. - Бібліогр.: 20 назв.
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі --Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні технології -- мультимедійні презентації
Анотація: Автор надає наукове обгрунтування вимог щодо створення мультимедійних презентацій, а також у розробці методичних рекомендацій щодо їх використання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)