Романишина, Н. І. Засадничі принципи організації процесу вивчення "автобіографічного оповідання" у вищому навчальному закладі / Н. І. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 1. - С. 41-44. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання Автобіографічна проза українська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): вніб 6 Анотація: Автор вмотивовує необхідність уточнення змісту й обсягу генологічної модифікації "автобіографічне оповідання"; звертає увагу на пов'язані з його осмисленням труднощі та протиріччя; розмірковує, як організувати роботу на рівні фахової підготовки студентів-гуманітаріїв в цілому, щоб їх звернення до автобіографічних творів мало не епізодичний, а системний характер. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Романишина, Н. І. Теорія і методика вивчення автобіографічного оповідання / Н. І. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 4. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Автобіографічна проза українська--Методика викладання Анотація: Запропоновані автором проблемні питання і завдання допоможуть студентам-філологам конкретизувати й уточнити визначення "автобіографічне оповідання", спонукатимуть до самостійного пошуку відсутньої в підручниках інформації, сприятимуть удосконаленню навичок практичної дослідницької роботи, вмінь робити узагальнення теоретичного характеру Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |