Романишина, Н. І.
    Засадничі принципи організації процесу вивчення "автобіографічного оповідання" у вищому навчальному закладі / Н. І. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 1. - С. 41-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Автобіографічна проза українська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
вніб 6
Анотація: Автор вмотивовує необхідність уточнення змісту й обсягу генологічної модифікації "автобіографічне оповідання"; звертає увагу на пов'язані з його осмисленням труднощі та протиріччя; розмірковує, як організувати роботу на рівні фахової підготовки студентів-гуманітаріїв в цілому, щоб їх звернення до автобіографічних творів мало не епізодичний, а системний характер.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Романишина, Н. І.
    Теорія і методика вивчення автобіографічного оповідання / Н. І. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 4. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.0
Рубрики: Автобіографічна проза українська--Методика викладання
Анотація: Запропоновані автором проблемні питання і завдання допоможуть студентам-філологам конкретизувати й уточнити визначення "автобіографічне оповідання", спонукатимуть до самостійного пошуку відсутньої в підручниках інформації, сприятимуть удосконаленню навичок практичної дослідницької роботи, вмінь робити узагальнення теоретичного характеру


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)