Сафоненко, Артем.
    Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів [Текст] / А. Сафоненко // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 60-63. - Библиогр.: с. 63 (4 назв.)
Рубрики: Автосервіс--Якість послуг--Україна
   Авторинок--Очікування споживачів

   Автобренд

Анотація: У статті викладено матеріали дослідження сприйняття споживачами рівня якості обслуговування у системі автосервісу регіональних автодилерів та оцінки відповідності рівню, задекларованому виробниками та офіційними імпортерами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Овсяннікова, Юлія.
    Огляд "топових" автомобілів і автосалонів класу D [Текст] / Ю. Овсяннікова // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 64-67
Рубрики: Автомобіль--Тест-драйв--Клас Д
   Автосервіс--Якість послуг--Україна

   Авторинок--Очікування споживачів

Анотація: У статті надано результати тест-драйву автомобілів Honda Accord, VW Passat, Mazda 6, Toyota Avensis, а також враження автора від обслуговування в автосалонах цих марок.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)