Дудар, Т. Г. Маркетинг у системі формування ринку органічної агропродовольчої продукції [Текст] / Т. Г. Дудар, О. Т. Шумейко, В. Т. Дудар> // Економіка АПК. - 2017. - № 7. - С. 46-54. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Аграрний ринок--Органічна продукція Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- органічна продукція -- екологічний маркетинг Анотація: Мета статті - розкриття сутності поняття "маркетинг органічної продукції", дослідження концептуальних взаємозв'язків маркетингу органічної агропродовольчої продукції з екологічним маркетингом, маркетингом відносин, стратегічним, соціальним і маркетингом комплексної якості в контексті повноцінного й безпечного здорового харчування людей, збереження довкілля. Дод.точки доступу: Шумейко, О. Т.; Дудар, В. Т. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |