Поліщук, М. А.
    Упровадження інновацій в агропромисловому комплексі як запорука переходу на новий рівень якості [Текст] / М. А. Поліщук // Економіка та держава. - 2011. - № 6. - С. 92-93. - Бібліогр. с. 93 (10 назв)
Рубрики: Агропромислові комплекси--Інновації
Анотація: Розкрито базові поняття інновацій. Наведено особливості інноваційної діяльності та процесу впровадження інновацій у виробничу діяльність аграрного сектора. Обгрунтовано необхідність ведення інноваційної діяльності агропромисловими компаніями.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Кучер, Л. Ю.
    Шляхи підвищення ефективності виробництва молока на інноваційній основі [Текст] / Л. Ю. Кучер, А. В. Кучер // Економіка АПК. - 2013. - № 3. - С. 70-75 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.32
Рубрики: Молоковиробництво--Ефективність
   Агропромислові комплекси--Інновації

   Регіональна економіка--Чернігівська область (Україна)

Кл.слова (ненормовані):
Прибутковість -- Молочне скотарство -- Агроформування
Анотація: Висвітлено результати дослідження інтенсифікації на інноваційній основі як важеля підвищення прибутковості виробництва молока в аграрних підприємствах.


Дод.точки доступу:
Кучер, А. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Бібен, О. І.
    Теоретичні основи організації інноваційного процесу в агропромисловому виробництві [] / О. І. Бібен // Економіка та держава. - 2014. - № 3. - С. 80-82. - Бібліогр. с.82 (12 назв)
ББК 65.32
Рубрики: Агропромислові комплекси--Інновації
Анотація: Досліджено організацію інноваційного процесу в агропромисловому виробництві. Охарактеризовано зміст етапів інноваційного процесу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Петренко, Н. О.
    Методика реалізації агроінноваційної політики як об'єкта стратегічного управління [Текст] / Н. О. Петренко // Економіка та держава. - 2017. - № 10. - С. 37-41 : табл. - Бібліогр. с. 41 (13 назв)
Рубрики: Агропромислові комплекси--Інновації
Анотація: Сучасний етап розвитку і зміцнення ринкових відносин обумовлює необхідність застосування інноваційних форм та методів управління підприємством, зокрема у аграрній сфері. Основною метою інноваційної діяльності є створення стабільного і ефективного виробництва, здатного реагувати на зміни ринкової кон'юнктури. Сучасні інновації носять удосконалюючий характер і націлені на підвищення ефективності використання виробничих ресурсів, у тому числі, за допомогою поліпшення якості кінцевого продукту. Тому питання впровадження агроінноваційної політики як об'єкта стратегічного управління наразі є актуальним. ??У статті удосконалено та доповнено визначення терміну "інновація в агросфері". Проаналізовано методи економічної оцінки інноваційних проектів та з'ясовано, що вони грунтуються на оцінці і порівнянні обсягу передбачуваних інвестицій і майбутніх грошових надходжень, обумовлених інвестиціями в інновації.??Виокремлено головні компоненти, які утворюють агроінноваційну інфраструктуру та визначено форми її реалізації. Встановлено, що важливим етапом при реалізації інноваційних проектів є визначення ціни агроінновацій та їх стратегічні напрями розвитку.??На основі дослідження стану і розвитку агроінноваційної діяльності в Україні розроблено методику регулювання інноваційними процесами в аграрній сфері.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Крючок, С. І.
    Вплив НТП та інновацій на розвиток агропромислового виробництва [Текст] / С. І. Крючок // Економіка та держава. - 2017. - № 10. - С. 92-94. - Бібліогр. с. 94 (11 назв)
Рубрики: Агропромислові комплекси--Інновації
Анотація: У статті встановлено, що найбільш повно сутність науково-технічного прогресу розкривається в системі категорій результативних і ресурсних характеристик, які визначають різні його сторони — як результату удосконалення виробництва, так і безпосередньо самого процесу його удосконалення, інтенсивність якого визначається величиною необхідних ресурсів. Інтелектуальний капітал виступає специфічним виробничим ресурсом агропромислового підприємства, представленим людським інтелектом і отриманими інтелектуальними продуктами, використання якого дасть можливість підприємству активізувати інноваційну діяльність, формувати конкурентні переваги. Аналіз різноманітних визначень "інновації" дозволяє зробити висновок про специфічний зміст інновації, а головною функцією інноваційної діяльності є функція технічних, технологічних, економічних, організаційних та інших змін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Войтович, Н. В.
    Трансфер технологій як складова інноваційного розвитку маркетингової діяльності підприємств АПК [Текст] / Н. В. Войтович, Ю. Я. Поляк // Економіка та держава. - 2020. - № 12. - С. 62-66 : табл. - Бібліогр. с. 65-66 (20 назв)
Рубрики: Агропромислові комплекси--Інновації
Анотація: Розглянуто розуміння трансферу технологій як сукупність економічних відносин у сфері використання нових систематизованих знань, застосування процесу між власником чи розробником і споживачем. Охарактеризовано трансфер технологій та п'ять ключових областей, а саме: якість, вартість, швидкість, надійність та гнучкість, які спрямовані на підвищення конкурентоспроможності підприємств агропромислового комплексу та їх інноваційний розвиток. Розглянуто основні стратегічні цілі підприємств агропромислового комплексу, які прагнуть бути більш прибутковими, ефективними, безпечними і екологічно чистими. Виділено основні види трансферу технологій, як-от: передача патентів на винаходи, передача "ноу-хау", інжиніринг, інформаційний обмін через персональні контакти, наукові, маркетингові дослідження та інноваційні проекти. Проаналізовано основні, на наш погляд, інструменти взаємодії між учасниками процесу, якими виступають: підприємства, науково-дослідницькі інститути, вищі навчальні заклади тощо. Надано характеристику інноваційним інструментам та їх використанню при налагодженні відносин взаємодії між суб'єктами інноваційної діяльності. Основними інструментами виступають: спеціальні консультації працівників підприємства в університетах; регулярні (неофіційні) дискусії між викладачами та працівниками підприємств на засіданнях професійних асоціацій; купівля результатів університетських досліджень (патентів); коучинг співробітників підприємства дослідниками університетів; спільні публікації викладачів університетів та співробітників підприємства; спільні права інтелектуальної власності; доступ до спеціального обладнання підприємства чи університету; формальні співпраці у галузі досліджень та розробок, як-от: спільні науково-дослідні проєкти тощо. За допомогою інноваційних інструментів маркетингу визначають перспективні напрями приведення потенціалу сучасних підприємств агропромислового комплексу у відповідність до умов зовнішнього середовища.


Дод.точки доступу:
Поляк, Ю.Я.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)