Скрипник, Тетяна. Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі [Текст] / Тетяна Скрипник> // Початкова школа. - 2014. - № 6. - С. 50-52. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Аутизм--Психолого-педагогічна корекція Шкільний психолог--Психологічний супровід--Аутичні діти Анотація: В статті автор зупиняється не на організаційних завданнях, а зосереджується на змісті й алгоритмі діяльності психолога у спільному процесі супроводу дитини з аутизмом в освтньому просторі. Поданий матеріал- результат досвіду, отриманого під час навчання за кордоном і внаслідок практичної діяльності, спрямованої на розбудову та впровадження моделі дієвого психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в навчальних закладах. |
Гриш, Н. І. Аутична дитина. Теорія та практика роботи [Текст] / Н. І. Гриш> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 6 (червень). - С. 9-15 Рубрики: Аутизм--Психолого-педагогічна корекція Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: В організації роботи з дітьми-аутистами розглядають два основні напрямки, теоретичні та практичні дослідження яких важливі для розвитку і адаптації дитини до реального життя: порушення поведінки та затримка у психічному розвитку. Оскільки в разі аутизму формуються особистісні аномалії, що поєднуються з розладами поведінки і порушенням розумового розвитку, виникає необхідність корекційної роботи у згаданих напрямках. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Малашевська, С. А. Рекомендації для вчителів, вихователів, які працюють з дітьми-аутистами [Текст] / С. А. Малашевська> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 7 (липень). - С. 30-31 Рубрики: Аутизм--Психолого-педагогічна корекція Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Діти-аутисти -- Інклюзивна освіта Анотація: Подано розповідає про аутизм і особливості поведінки дітей-аутистів, дає рекомендації по їх вихованню. Аутизм - відсторонення від навколишнього світу, занурення у власні переживання, орієнтація на самого себе. Людина не може контактувати з навколишнім світом, не "бачить" інших людей, не здатна адекватно на них реагувати, знаходити точки взаємодії, йти на контакт, проявляти емоції, розмовляти тощо. Дитина-аутист часто затуляє долонями очі, вуха, уникає прямого погляду (коли хтось намагається дивитися дитині в очі, вона повертає голову в інший бік чи заплющує очі). Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |