Ушакова, О. Б. От руководства чтением к клиентоориентированности: смена парадигмы. (Опыт технической библиотеки предприятия) [Текст] / О. Б. Ушакова> // Научные и технические библиотеки. - 2013. - № 3. - С. 14-21. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0130-9765 Рубрики: Бібліотечний маркетинг Кл.слова (ненормовані): читачі -- користувачі -- клієнти -- інформаційне обслуговування Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Ржеусский, А. В. Комплексные маркетинговые коммуникации в НТБ Национального университета "Львовская политехника" [Текст] / А. В. Ржеусский, Н. Э. Кунанец> // Научные и технические библиотеки. - 2013. - № 7. - С. 33-40. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0130-9765
Рубрики: Бібліотечний маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові комунікації -- зв'язки з громадськістю -- корпоративна преса -- інформаційний вісник -- прес-служба Дод.точки доступу: Кунанец, Н. Э.; Науково-технічна бібліотека Національного університету "Львівська політехніка" Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Левченко, Нина. Профессиональный праздник - весомая составляющая имиджа библиотеки [Текст] / Н. Левченко> // Бібліотечний форум України : інформаційний журнал. - 2013. - N 3. - С. 21-23 . - ISSN 1811-377X Рубрики: Бібліотечний маркетинг Кл.слова (ненормовані): імідж бібліотеки -- професійне свято -- організація прфесійного свята Анотація: Про досвід проведення Всеукраїнського дня бібліотек у книгозбірні Харківського торгівельно-економічного інституту Київського національного торгівельно-економічного університету та його вплив на імідж бібліотеки. Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1) |
Василенко, О. Статистична інформація в бібліотечному маркетингу [Текст] / О. Василенко> // Бібліотечний вісник. - 2009. - №5. - С. 3-8 Рубрики: Бібліотечний маркетинг Кл.слова (ненормовані): статистична інформація -- маркетингова інформаційна діяльність -- бібліотечний маркетинг Анотація: Розглядаються методологічні аспекти формування статистичної інформації, її місце в маркетинговій інформаційній системі та значення для бібліотечного маркетингу. Аналізуються окремі проблеми організації та використання статистичної інформації в період впровадження інформаційно-комунікативних технологій у бібліотеках України. Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1) |