Ушакова, О. Б.
    От руководства чтением к клиентоориентированности: смена парадигмы. (Опыт технической библиотеки предприятия) [Текст] / О. Б. Ушакова // Научные и технические библиотеки. - 2013. - № 3. - С. 14-21. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0130-9765
ББК 78.002
Рубрики: Бібліотечний маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
читачі -- користувачі -- клієнти -- інформаційне обслуговування


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Ржеусский, А. В.
    Комплексные маркетинговые коммуникации в НТБ Национального университета "Львовская политехника" [Текст] / А. В. Ржеусский, Н. Э. Кунанец // Научные и технические библиотеки. - 2013. - № 7. - С. 33-40. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0130-9765
УДК
ББК 78.347.53+78.349.3
Рубрики: Бібліотечний маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- зв'язки з громадськістю -- корпоративна преса -- інформаційний вісник -- прес-служба


Дод.точки доступу:
Кунанец, Н. Э.; Науково-технічна бібліотека Національного університету "Львівська політехніка"

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Левченко, Нина.
    Профессиональный праздник - весомая составляющая имиджа библиотеки [Текст] / Н. Левченко // Бібліотечний форум України : інформаційний журнал. - 2013. - N 3. - С. 21-23 . - ISSN 1811-377X
ББК 78.349.3м
Рубрики: Бібліотечний маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
імідж бібліотеки -- професійне свято -- організація прфесійного свята
Анотація: Про досвід проведення Всеукраїнського дня бібліотек у книгозбірні Харківського торгівельно-економічного інституту Київського національного торгівельно-економічного університету та його вплив на імідж бібліотеки.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)





    Василенко, О.
    Статистична інформація в бібліотечному маркетингу [Текст] / О. Василенко // Бібліотечний вісник. - 2009. - №5. - С. 3-8
Рубрики: Бібліотечний маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
статистична інформація -- маркетингова інформаційна діяльність -- бібліотечний маркетинг
Анотація: Розглядаються методологічні аспекти формування статистичної інформації, її місце в маркетинговій інформаційній системі та значення для бібліотечного маркетингу. Аналізуються окремі проблеми організації та використання статистичної інформації в період впровадження інформаційно-комунікативних технологій у бібліотеках України.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)