Виходець, Олександр.
    Вплив реклами на продаж видавничої продукції [Текст] / Олександр Виходець // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 4. - С. 15-17. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 76
Рубрики: Видавнича продукція--Культура продажу--Реклама
   Реклама--Видавнича продукція

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- книга -- періодика -- покупець -- продавець -- читач
Анотація: У статті розглядаються певні проблеми збільшення обсягу видавничої продукції ЗМІ за рахунок використання реклами. Цьому передує аналіз інформаційно-енергетичних процесів, у результаті якого отримано нові залежності визначення конкретних показників нарощення продажу періодики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)