Кучеренко, В. М. Маркетингові аспекти розвитку виноградно-виноробної галузі [Текст] / В. М. Кучеренко> // Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 № 4. - С. 124-130 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Виноградарство--Виноробство--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): аграрні ринкові інституції -- інфраструктура ринку -- складові маркетингу Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кучеренко, В. М. Формування інтегрованої організаційної структури маркетингової діяльності виноградно-виноробної галузі [Текст] / В. М. Кучеренко> // Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 № 5. - С. 68-75 : рис. - Бібліогр.: с. 75 Рубрики: Виноградарство--Виноробство--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): ринкова інституція -- падіння виробництва -- маркетингові комунікації -- кон`юктура галузевого ринку -- науково-технічні доробки -- ефективний маркетинг Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |