Федоренко, С. В.
    Методологічне значення педагогічного дискурсу у формуванні гуманітарної культури студентів бакалаврату в США [Текст] / С. В. Федоренко // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 3. - С. 56-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Зарубіжні країни--США
Анотація: Ідеться про педагогічний дискурс як методологічний чинник унормованості процесу творення та продукування соціокультурних смислів життєдіяльності студента в ході загальної гуманітарної підготовки у вищій школі США. Дискурс розглянуто з позицій педагогічної науки, що актуалізує перетворення знань у безпосередню продуктивну базу для формування гуманітарної культури студентів, трансформує зміст та організаційно-педагогічні умови навчально-виховного процесу, самі відносини в ньому. Висвітлено особливості педагогічного дискурсу як засобу виховання, який інтеріоризує цінності, морально-етичні норми і правила поведінки, а також емоційно-естетичний досвід у життєвий світ особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)