Окландер, Михайло.
    Централізація і концентрація – ключовий напрям удосконалення маркетингової освіти в Україні [Текст] / Михайло Окландер // Економіст. - 2015. - № 12. - С. 5-8 : граф.
Рубрики: Вища освіта--Маркетингова освіта--Реформування
Кл.слова (ненормовані):
модернізація вищої освіти -- підготовка маркетологів -- національна система підготовки маркетологів -- вищі навчальні заклади -- приватні вузи -- державні вузи
Анотація: Розвиток галузі вищої освіти є одним із головних важелів руху економіки всієї країни. Саме виховання кваліфікованих спеціалістів призводить до позитивних зрушень у сучасній економіці знань, де навчання є найважливішою інвестицією.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)