Балагура, Олена.
    Глобалізація морально-духовних цінностей в освітньому просторі / О. Балагура // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 8. - С. 89-94. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
мораль -- культура -- моральні цінності -- освіта -- духовність -- наука -- духовні цінності -- цивілізація -- глобалізація -- українське громадянське суспільство -- етнос
Анотація: Аналізуються основні складові системи морально-духовних цінностей на сучасному етапі розвитку країни. Автор акцентує увагу на пріоритетній ролі вітчизняної освіти та науки у вирішенні актуальних проблем у сфері духовності та моралі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Чернишова, Євгенія.
    Концептуальні підходи до реалізації ідеї тріумфу особистості у контексті її саморозвитку / Є. Чернишова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 8. - С. 78-88. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- людиноцентризм -- менеджмент -- самоменеджмент -- соціальний капітал -- тріумф особистості -- саморозвиток
Анотація: Розглядається один із напрямів досягнення суспільного визнання результативності діяльності людини, її значущості у накопиченні соціального капіталу шляхом розроблення концептуальних положень досягнення "тріумфу особистості" з акцентом на функціонування системи вищої освіти. Здійснено термінологічний аналіз змістовно значущих понять.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Яковенко, Марина.
    Естетичні спрямування сьогодення: аналіз тенденцій / М. Яковенко // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 8. - С. 70-78. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 87+74.48
Рубрики: Філософія освіти
   Філософія--Естетика

   Вища освіта--Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
естетика -- тенденції -- типологія -- арт-форма -- мультипарадигмальне поле
Анотація: У статті розглядаються особливості формування естетичної теорії сьогодення. Систематизовано наявні тенденції західної естетичної думки. Представлено типологію мультипарадигмального поля естетичного.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Приятельчук, Анатолій.
    Фундаментальність філософської освіти в контексті сучасних соціальних викликів / А. Приятельчук // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 8. - С. 56-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48+87
Рубрики: Філософія освіти
   Вища освіта--Філософія освіти

   Освіта--Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
ідеальне -- матеріальне -- буття -- свідомість -- метафізика -- діалектика -- еволюція -- революція -- поступ -- соціальне -- суспільне -- бізнес-суспільство
Анотація: У статті викладено основи сучасного переосмислення базових положень філософії та розкривається фундаментальність філософської освіти в контексті соціальних викликів. Уперше у суспільствознавчій практиці вводиться поняття "бізнес-суспільство" як одна із характеристик постіндустріального соціального процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Суханцева, Вікторія.
    ІТ: від технології до онтології / В. Суханцева, О. Яценко // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 11. - С. 20-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48+87
Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти
   Філософія освіти

   Філософія--Онтологія

Кл.слова (ненормовані):
віртуальне -- віртуальна реальність -- дійсність -- реальність -- прогрес -- симулякр -- екзистенція -- онтологія
Анотація: Послідовно аналізуються нові системи онтології, продукованої інформаційними технологіями; розглядаються головні атрибутивні ознаки нової онтології. Запропоновані основні вектори дослідження віртуальної реальності з позицій онтологічної проблематики.


Дод.точки доступу:
Яценко, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Яковенко, Марина.
    Дослідження естетичної компоненти освітнього простору / М. Яковенко // Вища школа. - 2014. - № 1. - С. 73-80. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
естетизація -- простір -- освіта -- мислення -- культура
Анотація: У статті розглядаються процеси естетизації освітнього простору. Висвітлена естетизація знання, мислення та взаємин суб’єктів освітнього простору. Коментується усвідомлення естетичного смаку.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Яценко, Олена.
    Сучасний університет: соціальність і дарвінізм / О. Яценко // Вища школа. - 2013. - № 12. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
культурні цінності -- природні чинники -- соціальні чинники -- становлення особистості -- соціалізація індивіда -- роль освіти
Анотація: Досліджується проблема співвіднощення природнього та соціального в людині на сучасному соціокультурному етапі. Послідовно обгрунтовується думка про діалектичну єдність, диференціацію та інтеграцію означених феноменів. Автор фокусує увагу на з’ясуванні функцій сучасного університету в адаптивних практиках соціуму.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Корсак, Юрій.
    Потреба вищої школи у ноофілософії як засоби формування нової цивілізованості молоді / Ю. Корсак // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 3/4. - С. 65-73 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти
   Освіта--Сталий розвиток

Кл.слова (ненормовані):
екобезпечний розвиток -- модель сталого розвитку -- нанотехнології -- ноорозвиток -- ноофілософія
Анотація: Стаття висвітлює нещодавно створені перші екобезпечні технології (ноотехнології), які стануть гарантом сталого розвитку. Головною теоретичною основою позитивного поступу людства у ХХІ ст. автор вважає ноофілософію.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Новіков, Борис.
    Творчість як корисне здійснення блага через істину в красі / Б. Новіков // Вища школа. - 2015. - № 2-3. - С. 53-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти
   Філософія--Антропологія (філософія людини)

Кл.слова (ненормовані):
діяльність -- творчість -- гуманізм -- філософія -- людина
Анотація: Рух, діяльність, творчість - це етапи розвитку самого розвитку. Творчість є найбільш розвиненою формою розвитку, способу буття дійсного гуманізму. Від суспільства трудящих - до суспільства творящих" - такий вектор розвитку людини, людей, людства. Геній - це нормальна людина, все інше - відхилення від норми. Ці висновки та їх обгрунтування - рефрен пропонованої статті.





    Корсак, Костянтин.
    Про перспективи відвернення цивілізаційних колапсів / К. Корсак // Вища школа. - 2015. - № 7-8. - С. 47-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
біологія -- класифікація людей -- етологія -- консерватизм соціуму -- гігантизм -- психоз манії величі -- перовскіт -- реплікатори -- ноорозвиток -- автономія
Анотація: Мета статті -- криткиа праць науковців-попередників і документів ООН та світових екологічних форумів за їх помилковість і песимізм у невідворотності загроз людству. Автор доводить, що вже існує можливість відвернення колапсу, а тому ми не ризикуємо втратити переважну більшість наших нащадків в останній війні всіх з усіма.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Чурсін, Микола.
    Постсуспільства в контексті цілей освітньої діяльності / М. Чурсін // Вища школа. - 2015. - № 7-8. - С. 28-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- система освіти -- постсуспільство -- методологічна рефлексія -- цілеутворення
Анотація: У контексті завдань системи освіти з підготовки молоді до діяльності у майбутньому розглядаються виміри інформаційного суспільства, які характеризуються як постсуспільства. Розкривається радикалізм цих суспільств, що створюють нові виклики людській природі, вимагають переосимслення методологічних засад освітньої діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Терно, Сергій.
    Гра цінностей та емоцій в освіті: де ми є та куди варто рухатись? / С. Терно // Історія в рідній школі. - 2019. - № 7/8. - С. 45. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти
   Філософія освіти

   Освіта--Філософія освіти

   Педагогіка--Наукові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- освіта -- драматичний трикутник Карпмана -- методика моделювання емоцій
Анотація: Розглянуто роль цінностей в житті суспільства та значення освіти для трансформації цінностей громадян. Розглядається місце України на мапі цінностей та перспективи розвитку українського суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Павко, Анатолій.
    Про гідність університету [Текст] / Анатолій Павко // Освiта. - 2020. - 19-26 лют. (№ 7/8). - С. 6 : фот.
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Університети
   Філософія освіти--Ідея університету

   Вища освіта--Філософія освіти

   Філософи польські, 19-20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
ідея університету -- філософський дискурс -- особливості університетського навчання -- Львівсько-Варшавська логіко-філософська школа -- Твардовський Казимир
Анотація: Про філософські погляди К. Твардовського на сакральну ідею університету.


Дод.точки доступу:
Твардовський, Казімеж (польський філософ і логік, творець Львівсько-Варшавської філософської школи ; 1866-1938) \про нього\