Юда, Лариса. Проблеми запровадження гендерного компоненту в систему викладання навчальних дисциплін у Навчально-науковому інституті історії, етнології та правознавства імені О.М. Лазаревського Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка [Текст] / Л. Юда> // Четверті Фльорівські читання : матеріали наук.-практ. конф. / Навч.-наук. ін-т історії, етнології та правознавства ім. О. М. Лазаревського Черніг. нац. пед. ун-ту ім. Т. Г. Шевченка. - Чернігів : ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, 2015. - С. 114-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Гендерна політика--Дослідження--Студенти--Історія Вищі навчальні заклади--Гендерна культура Гендерна педагогіка--Наукове дослідження Гендерна освіта--Модульні технології--Гендерні курси Дод.точки доступу: Герасимчук, О. М. \відп. ред.\; Дятлов, В. О. \ред.\; Боровик, А. М. \ред.\; Коваленко, О. Б.; Навчально-науковий інститут історії, етнології та правознавства імені О. М. Лазаревського Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка; Чернігівський обласний інститут підвищення кваліфікації та перепідготовки працівників освіти Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1) |
Булгакова, Т. М. Гендерні аспекти у формуванні професійної спрямованості суб’єктів спортивної діяльності [Текст] / Т. М. Булгакова, Г. В. Жукова> // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2021. - № 30 (1). - С. 27-34 Рубрики: Гендерні відносини--Гендерна психологія Вищі навчальні заклади--Гендерна культура Кл.слова (ненормовані): гендерні стереотипи -- суб’єкти спортивної діяльності -- гендерні ролі Дод.точки доступу: Жукова, Г. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |