Окунєва, Ольга.
    Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) [Текст] / О. Окунєва // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Библиогр.: с. 21 (6 назв.)
Рубрики: Внутрішній маркетинг
   Сегментація працівників

   Працівник--Ставлення до роботи

Кл.слова (ненормовані):
Внутрішній клієнт
Анотація: У статті на основі даних, представлених компанією TNS в Україні, автор вперше представляє сегментацію працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Чімишенко, С. (доцент).
    Скільки коштує український військовослужбовець [Текст] / С. Чімишенко // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 5/6. - С. 57-62 : ил. - Библиогр.: с. 62 (9 назв.)
ББК 65.290-211.1 + 68
Рубрики: Внутрішній маркетинг
   Військова служба

   Грошове забезпечення військовослужбовців

Кл.слова (ненормовані):
Матеріальне стимулювання -- Службовий час
Анотація: Статтю присвячено кризовим проблемам системи матеріального стимулювання службової діяльності військовослужбовців. Особлива увага приділяється зменшенню питомої ваги основних видів грошового забезпечення і, як наслідок, зниження їх стимулюючої ролі у системі грошового забезпечення військовослужбовців.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)