Приходько, Оксана. Професіограма вчителя української мови й літератури в контексті Нової української школи / Оксана Приходько> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 2. - С. 15-21. - Бібліогр. 13 назв Рубрики: Вчителі української мови--Професіограма Вчителі української літератури--Професіограма Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- ключові компетентності Анотація: Висвітлено проблему професійних якостей сучасного вчителя української мови та літератури з огляду на реформування освітнього простору та створення нового Стандарту загальної середньої освіти і крізь призму концепції «Нова українська школа» (НУШ). На основі аналізу концепції НУШ, конкурсних завдань та уроків призерок усеукраїнського етапу конкурсу «Учитель року – 2018» у номінації «Українська мова та література» окреслено професіограму вчителя-словесника. Акцентовано на таких професійних компетентностях та особистісних якостях успішного вчителя, як знання ключових понять НУШ, інноваційність, комп’ютерна грамотність, володіння цифровими технологіями, мобільність, здатність до змін та навчання впродовж життя. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |