Гайченко, О. В.
    Педагогічна культура вчителя як основа його професійної компетентності [Текст] / О. В. Гайченко // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 12. - С. 5-7. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.20
Рубрики: Вчителі--Професійна компетентність
   Педагогічна культура--Вчитель

Анотація: В статті йдеться про педагогічну культуру вчителя як основу його професійної компетентності.





    Завалевський, Ю. І.
    Деякі підходи до оцінювання конкурентоспроможності вчителя [Текст] / Ю. І. Завалевський // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 10. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчителі--Професійна компетентність
   Школознавство--Загальноосвітні навчальні заклади

Анотація: Питання, на які направлено зміст статті , актуалізовані шкільною практикою : конкурентоспроможна школа визначає конкуренцію вчителів, формує конкуренцію між учнями та батьками за право вчитися в цій школі, тому що вона відрізняється від інших високим рівнем викладання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Богосвятська, Анна-Марія.
    Учитель, на якого чекають діти [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вчителі--Професійна компетентність
   Професії--Вчитель

Анотація: Подаються роздуми автора про професію вчителя.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Заброцький, М. М.
    Технологія розвитку комунікативної компетентності вчителя [Текст] / М. М. Заброцький // Практична психологія та соціальна робота. - 2007. - № 1. - С. 28-32. - Бібліогр. : 10 назв.
Рубрики: Вчителі--Професійна компетентність
Анотація: В статті подано теоретичний аналіз проблем професійно-педагогічної діяльності, виділено ряд теоретичних положень та методичних вимог, виходячи з яких слід розвивати комунікативну компетентність вчителів, організовуючи неперервне підвищення кваліфікації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Коць, М. О.
    Комунікативна компетентність як складова професіоналізму майбутнього педагога [Текст] / М.О. Коць // Практична психологія та соціальна робота. - 2007. - № 1. - С. 52-55. - Бібліогр.: 25 назв.
Рубрики: Вчителі--Професійна компетентність
   Професійна підготовка--Педагоги

Анотація: У статті представлено розгляд поняття комунікативної компетентності. Здійснено аналіз наукових підходів щодо його трактування та важливості у практиці професійної підготовки майбутніх фахівців, зокрема педагогів. Визначено основні умови оптимізації розвитку комунікативної компетентності майбутнього фахівця.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Гніда, Т. Б.
    Стресостійкість - складова професійної компетентності педагога [Текст] : психолог - педагогові / Т. Б. Гніда // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 2. - С. 28-32 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Складники психологічної стресостійкості ; Модель виходу зі стресу ; Правило психологічного самозбереження ; Межі компетентності
Рубрики: Вчителі--Професійна компетентність
   Психологічна стресостійкість--Психологічне самозбереження--Вчителі

   Вчителі--Стреси--Стресостійкість

Анотація: Навчити і виховати конкурентноспроможного учня в умовах сучасної школи зможе лише успішний учитель. Вимоги до професійних та особистісних характеристик сучасного вчителя наведено в Концепції Нової української школи. Для того щоб стати агентом позитивних змін для дитини, сучасний педагог має застосовувати методи викладання, засновані на співпраці, уміти долати труднощі та стресові стани, бути вмотивованим на професійний та особистий розвиток.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Бронішевська, Оксана.
    Актуальні проблеми праці вчителя фізики та астрономії [Текст] / О. Бронішевська // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2019. - № 5. - С. 20-25. - Бібліогр. : 2 назв.
Рубрики: Вчителі--Професійна компетентність
Анотація: Сьогодні перед вчителем поставлено нові завдання - він покликаний сформувати особистість гідної людини, її розум, почуття і волю, науковий світогляд, які відповідали б запитам сучасного розвинутого в усіх сферах суспільства. Втілення цієї мети вимагає від вчителя не тільки великого інтелектуального багажу, а й педагогічних характерологічних властивостей, чуття нового.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)