Муніч, Н. В. Ландшафт у шкільній географічній освіті [Текст] / Н. В. Муніч> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 25-32. - Бібліогр.: 64 назви. Рубрики: Географія--Зміст освіти Кл.слова (ненормовані): ландшафтознавчий зміст -- класифікація Анотація: У статті проаналізовано процес упровадження ландшафтного змісту в шкільну географію. Виділено проблеми формування ландшафтознавчих понять в учнів та запропоновано шляхи створення дидактичних умов для їх розв'язання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Муніч, Н. В. Культурний ландшафт і сталий розвиток у шкільній географічній освіті [Текст] / Н. В. Муніч> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 27-31. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Географія--Зміст освіти Кл.слова (ненормовані): географічна освіта -- культурний ландшафт -- сталий розвиток Анотація: Розглядаються поняття "культурний ландшафт" і "сталий розвиток" у контексті географічної науки. Проаналізовано, як ці поняття відображено у змісті шкільної географічної освіти. Пропонується розширити застосування понять "культурний ландшафт" і "сталий розвиток" у шкільних курсах географії та розробити методику їх вивчення. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Муніч, Н. В. Ландшафтний профіль: ретроспектива та перспектива [Текст] / Н. В. Муніч> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2012. - № 7/8. - С. 53-60. - Бібліогр.: 31 назва. Рубрики: Географія--Зміст освіти Кл.слова (ненормовані): навчання географії в школі -- ландшафтний профіль Анотація: Проаналізовано використання ландшафтного профілю в навчанні географії в школі. З'ясовано зміст поняття "ландшафтний профіль" у науковій, методичній літературі та в шкільних підручниках. Розглядаються методичні аспекти формування ландшафтного мислення з використанням ландшафтного профілю. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Начинка, С. Г. Технологія розв'язання винахідницьких завдань [Текст] / С. Г. Начинка> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2012. - № 10. - С. 15-18. Рубрики: Географія--Зміст освіти Кл.слова (ненормовані): трвз-педагогіка Анотація: Стаття знайомить з сучасною ТРВЗ-педагогікою як науковим та педагогічним напрямом, який ставить за мету формування сильного мислення і виховання творчої особистості, підготовленої до розв'язання складних проблем у різних галузях діяльності. Пропонується перелік завдань, що можна використати під час вивчення географії. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Уварова, Г. Ш. Зміст шкільної географічної освіти: тенденції та перспективи розвитку [Текст] / Г. Ш. Уварова> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 2-4 Рубрики: Географія--Зміст освіти Кл.слова (ненормовані): географія -- шкільна географія -- зміст освіти -- учні -- тест з географії -- результати тестування Анотація: У статті йдеться про одну з центральних, комплексних науково-методичних проблем - зміст шкільної освіти, зокрема географії. Саме з зі змістом освіти пов'язують стратегію розвитку школи, вищого навчального закладу, держави, суспільства. Зміст освіти виступає провідним чинником, який за певних умов формує у школярів загальну і функціональну грамотність, впливає на їхній навчальний та життєвий досвід. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Шкільна географічна освіта у 2017/18 навчальному році [Текст]> // Географія та економіка в рідній школі. - 2017. - № 7/8. - С. 2-11. Рубрики: Географія--Зміст освіти Кл.слова (ненормовані): навчальна програма з географії -- наскрізні змістові лінії -- підручники з географії -- 6-9 класи Анотація: У статті розглянуто зміст шкільної географічної освіти, що відображає комплексний підхід до вивчення географічного середовища в цілому і його просторової диференціації в умовах різних територій і акваторій Землі. Виокремлено наскрізні змістові лінії: «Екологічна безпека і сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров'я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» та представлено перелік підручників під час вивчення географії у 9 класі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гілецький, Й. Р. Методологія та практика формування змісту загальної шкільної географічної освіти [Текст] / Й. Р. Гілецький> // Географія та економіка в рідній школі. - 2018. - № 3. - С. 3-7. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Географія--Зміст освіти Кл.слова (ненормовані): формування змісту освіти -- складові процесу формування змісту освіти -- відбір -- структурування -- трансформування Анотація: Розглянуто процес розробки змісту загальної середньої освіти та його складові: відбір, структурування і трансформування. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Лис, Ю. В. Пріоритетність компетентнісного підходу у змісті шкільної географічної освіти [Текст] / Ю. В. Лис> // Географія та економіка в рідній школі. - 2018. - № 11. - С. 2-4. Рубрики: Географія--Зміст освіти Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- географія -- зміст освіти Анотація: У статті розглянуто проблеми, які утруднюють реалізацію компетентнісного підходу у загальноосвітніх навчальних закладах. Зроблено акцент на деяких важливих умовах забезпечення компетентнісного підходу у навчанні географії. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кобернік, С. Г. Інновації у шкільній географічній освіті: сучасний стан та перспективи [Текст] / С. Г. Кобернік, В. В. Афанасьєва> // Географія та економіка в рідній школі. - 2019. - № 4. - С. 8-13. - Бібліогр.: 17 назв. Рубрики: Географія--Зміст освіти Кл.слова (ненормовані): інновації у шкільній освіті -- географічна компетентність Дод.точки доступу: Афанасьєва, В. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |