Бакай, О. Формування особистості учня засобами шкільної географії [Текст] / О. Бакай> // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 3. - С. 16- 20 Рубрики: Географія--Методи навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Дмитренко, Л. КВК "Материки планети" [Текст] / Л. Дмитренко> // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 2. - С. 32-33 Рубрики: Географія--Методи навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Зінкевич, М. Практична навчальна діяльність у вивченні географії [Текст] / М. Зінкевич> // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 1. - С. 2-6 Рубрики: Географія--Методи навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Климюк, І. Інноваційні форми роботи з учнями на уроках географії та в позаурочний час [Текст] / І. Климюк> // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 3. - С. 8- 9 Рубрики: Позанавчальна виховна робота Географія--Методи навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Петринка, Л. Можливості географії у формуванні основних груп компетентностей учнів [Текст] / Л. Петринка> // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 3. - С. 10-13 Рубрики: Географія--Методи навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Фаріон, Лідія Навчальна ігрова діяльність на уроках географії [Текст] / Лідія Фаріон> // Географія та основи економіки в школі. - 2011. - № 7/8. - С. 16-23 Рубрики: Географія--Методи навчання Географія--Урок Кл.слова (ненормовані): етапи гри -- елементи гри -- моделі навчальної гри -- розробка уроків Анотація: Про використання на уроках географії ігрових методів навчання. Подано розробку чотирьох уроків. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Назаренко, Т. Г. Організація навчальної діяльності старшокласників у профільних географічних класах [Текст] / Т. Г. Назаренко> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 38-43. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Географія--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): методи навчання географії -- профіль навчання Анотація: В статті розглядається проблема наукового обґрунтування методичних аспектів організації навчальної діяльності старшокласників у профільних класах. Дається ґрунтовний аналіз переліку методів навчання, що можуть застосовуватися в процесі навчальної діяльності на уроках географії в старшій школі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Солом'яна, О. П. Метод проектів на уроках економіки та в позаурочний час [Текст] / О. П. Солом'яна> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 6-10. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Географія--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): вивчення економіки в школі -- метод проектів -- проектне навчання -- проектна діяльність -- послідовність роботи над проектом Анотація: У статті йдеться про те, що для кращого вивчення економіки в школі доцільно застосовувати у навчанні метод проектів. Метод проектів - це педагогічна ідея, технологія і форма навчальної роботи, орієнтована на розвиток здібностей дитини вирішувати свої насущні життєві проблеми. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ісаєва, Г. М. Використання методу проектів на уроках географії у 7 класі [Текст] / Г. М. Ісаєва> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 9. - С. 21-23. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Географія--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): географія -- метод проектів -- робота над проектом Анотація: У статті йдеться про найдоцільніший з інновацій у навчанні - метод проектів. Він спрямований на розвиток пізнавальних здібностей школярів, формування вмінь самостійно знаходити шляхи розв'язання проблем через різноманітні форми діяльності. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Покась, Л. А. Методика використання елементів релаксопедичної технології на уроках географії у 7 класі [Текст] / Л. А. Покась, Л. В. Пінчук> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 9. - С. 15-20. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Географія--Методи навчання Географія--Урок Кл.слова (ненормовані): навчальний процес -- релаксація -- релаксопедичне навчання -- релаксопедичний урок Анотація: У статті йдеться про те, що впровадження у навчально-виховний процес з географії елементів і форм релаксопедії позитивно вплине на мотивацію учнів та рівень їх навчальних досягнень. Дод.точки доступу: Пінчук, Л. В. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Гаврилюк , В. С. Використання інтерактивних технологій на уроках географії : майстер-клас для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів географії [Текст] / В. С. Гаврилюк > // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 9. - С. 2-14. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Географія--Методи навчання Економічна географія--Урок Кл.слова (ненормовані): проблемне навчання -- інтерактивне навчання -- економічна географія -- урок Анотація: У статті читач знайомиться з досвідом застосування інтерактивних технологій у процесі викладання географії. Подано розробку інтерактивного уроку "Електроенергетика". Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Фідря , Н. М. Навчання учнів процедур "Порівняння" та "Пояснення" як ключовий елемент переходу до суб'єкт-cуб'єктної моделі побудови навчально-виховного процесу географії [Текст] / Н. М. Фідря > // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 11. - С. 24-33. - Бібліогр.: 21 назв. Рубрики: Географія--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): суб'єкт-суб'єктні відносини -- процедура порівняння -- повне порівняння -- просте порівняння -- процедура пояснення -- причинно-наслідкові зв'язки -- метод аналогій -- протиставлення-зіставлення Анотація: У статті розглядається актуальна для сучасної методики географії проблема перетворення учня на суб'єкт навчання з метою запровадження в школі суб'єкт-суб'єктної моделі. За відправну тезу взято твердження, що суб'єктом учень стає у тому випадку, коли метою роботи на уроці є не зміст навчального предмета, а його власні пізнавальні дії зі змістом. Розглядається смитслове значення і види процедур "порівняння" та "пояснення", їхні характеристики. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Марців , О. І. Вчимо столиці швидко, легко і назавжди [Текст] / О. І. Марців > // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 11. - С. 14-16 Рубрики: Географія--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): географія -- вивчення -- методи запам'ятовування -- прийоми запам'ятовування Анотація: У статті йдеться про засвоєння географічного матеріалу за допомогою методів запамятовування. Краще спрямовувати дитину на використання своєї уяви, ніж примушувати зубрити шкільну програму (уявляти, а не зазубрювати). Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Якута , Г. І. Використання власних віршів на уроках географії [Текст] / Г. І. Якута > // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 11. - С. 9-13 Рубрики: Географія--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): географія -- вивчення -- викладання -- вірші -- власні вірші Анотація: У статті йдеться про пошук оптимальних шляхів зацікавлення учнів навчанням, підвищення їхньої розумової активності, спонукання до творчості, виховання школяра як життєво й соціально компетентної особистості.Більшу частину географічних знань учні засвоюють через слово, тому мова вчителя повинна бути багатою та образною, і в цьому йому допоможуть вірші. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Довгаль, О. В. "Правильно навчає той, хто навчає цікаво" [Текст] / О. В. Довгаль> // Географія та економіка в рідній школі. - 2017. - № 12. - С. 16-19. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Географія--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): пізнавальний інтерес -- розвиток творчих здібностей -- методи навчання географії Анотація: Наведено приклади окремих методичних прийомів, які можна використати на уроках географії з метою розвитку пізнавальних здібностей учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Літвінчук, Т. О. Сучасний освітній інструментарій компетентнісно-орієнтованого навчання на уроках географії [Текст] / Т. О. Літвінчук> // Географія та економіка в рідній школі. - 2019. - № 1/2. - С. 44-48. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Географія--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): ключові і предметні компетентності -- прийоми навчання -- методи навчання Анотація: У статті розглянуто особливості формування ключових та предметних компетентностей на уроках географії. Запропоновано опис окремих сучасних прийомів та методів навчання, які зорієнтовані на формування ключових та предметних компетентностей учнів і дають змогу успішно освоїти не лише географію, а й будь-яку іншу шкільну дисципліну. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Попов, В. Д. Інтерактивні форми і методи роботи на уроках географії як засіб формування просторової (картографічної)компетентності учнів [Текст] / В. Д. Попов> // Географія та економіка в рідній школі. - 2020. - № 11. - С. 2-9. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Географія--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): просторова компетентність -- інтерактивне навчання -- географічна карта -- прийоми роботи з картою -- картографічна компетентність -- картографічна грамотність Анотація: У статті йдеться про те, що дієвим засобом формування в учнів навичок та вмінь роботи з картою, розвитку картографічних знань, формування географічної компетентності є використання на різних етапах уроку інтерактивних форм і методів роботи різного рівня складності. У процесі роботи з географічною картою учні вчаться вмінню розуміти карту, читати її, знати її особливості. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |