Бакай, О.
    Формування особистості учня засобами шкільної географії [Текст] / О. Бакай // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 3. - С. 16- 20
ББК 74
Рубрики: Географія--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Дмитренко, Л.
    КВК "Материки планети" [Текст] / Л. Дмитренко // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 2. - С. 32-33
ББК 74
Рубрики: Географія--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Зінкевич, М.
    Практична навчальна діяльність у вивченні географії [Текст] / М. Зінкевич // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 1. - С. 2-6
ББК 74
Рубрики: Географія--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Климюк, І.
    Інноваційні форми роботи з учнями на уроках географії та в позаурочний час [Текст] / І. Климюк // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 3. - С. 8- 9
ББК 74
Рубрики: Позанавчальна виховна робота
   Географія--Методи навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Петринка, Л.
    Можливості географії у формуванні основних груп компетентностей учнів [Текст] / Л. Петринка // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 3. - С. 10-13
ББК 74
Рубрики: Географія--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Фаріон, Лідія
    Навчальна ігрова діяльність на уроках географії [Текст] / Лідія Фаріон // Географія та основи економіки в школі. - 2011. - № 7/8. - С. 16-23
Рубрики: Географія--Методи навчання
   Географія--Урок

Кл.слова (ненормовані):
етапи гри -- елементи гри -- моделі навчальної гри -- розробка уроків
Анотація: Про використання на уроках географії ігрових методів навчання. Подано розробку чотирьох уроків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Назаренко, Т. Г.
    Організація навчальної діяльності старшокласників у профільних географічних класах [Текст] / Т. Г. Назаренко // Географія та економіка в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 38-43. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 26.8
Рубрики: Географія--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
методи навчання географії -- профіль навчання
Анотація: В статті розглядається проблема наукового обґрунтування методичних аспектів організації навчальної діяльності старшокласників у профільних класах. Дається ґрунтовний аналіз переліку методів навчання, що можуть застосовуватися в процесі навчальної діяльності на уроках географії в старшій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Солом'яна, О. П.
    Метод проектів на уроках економіки та в позаурочний час [Текст] / О. П. Солом'яна // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 6-10. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.262.68
Рубрики: Географія--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
вивчення економіки в школі -- метод проектів -- проектне навчання -- проектна діяльність -- послідовність роботи над проектом
Анотація: У статті йдеться про те, що для кращого вивчення економіки в школі доцільно застосовувати у навчанні метод проектів. Метод проектів - це педагогічна ідея, технологія і форма навчальної роботи, орієнтована на розвиток здібностей дитини вирішувати свої насущні життєві проблеми.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Ісаєва, Г. М.
    Використання методу проектів на уроках географії у 7 класі [Текст] / Г. М. Ісаєва // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 9. - С. 21-23. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74
Рубрики: Географія--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
географія -- метод проектів -- робота над проектом
Анотація: У статті йдеться про найдоцільніший з інновацій у навчанні - метод проектів. Він спрямований на розвиток пізнавальних здібностей школярів, формування вмінь самостійно знаходити шляхи розв'язання проблем через різноманітні форми діяльності.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Покась, Л. А.
    Методика використання елементів релаксопедичної технології на уроках географії у 7 класі [Текст] / Л. А. Покась, Л. В. Пінчук // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 9. - С. 15-20. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74
Рубрики: Географія--Методи навчання
   Географія--Урок

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- релаксація -- релаксопедичне навчання -- релаксопедичний урок
Анотація: У статті йдеться про те, що впровадження у навчально-виховний процес з географії елементів і форм релаксопедії позитивно вплине на мотивацію учнів та рівень їх навчальних досягнень.


Дод.точки доступу:
Пінчук, Л. В.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Гаврилюк , В. С.
    Використання інтерактивних технологій на уроках географії : майстер-клас для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів географії [Текст] / В. С. Гаврилюк // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 9. - С. 2-14. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74
Рубрики: Географія--Методи навчання
   Економічна географія--Урок

Кл.слова (ненормовані):
проблемне навчання -- інтерактивне навчання -- економічна географія -- урок
Анотація: У статті читач знайомиться з досвідом застосування інтерактивних технологій у процесі викладання географії. Подано розробку інтерактивного уроку "Електроенергетика".

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Фідря , Н. М.
    Навчання учнів процедур "Порівняння" та "Пояснення" як ключовий елемент переходу до суб'єкт-cуб'єктної моделі побудови навчально-виховного процесу географії [Текст] / Н. М. Фідря // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 11. - С. 24-33. - Бібліогр.: 21 назв.
ББК 74.262.89
Рубрики: Географія--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкт-суб'єктні відносини -- процедура порівняння -- повне порівняння -- просте порівняння -- процедура пояснення -- причинно-наслідкові зв'язки -- метод аналогій -- протиставлення-зіставлення
Анотація: У статті розглядається актуальна для сучасної методики географії проблема перетворення учня на суб'єкт навчання з метою запровадження в школі суб'єкт-суб'єктної моделі. За відправну тезу взято твердження, що суб'єктом учень стає у тому випадку, коли метою роботи на уроці є не зміст навчального предмета, а його власні пізнавальні дії зі змістом. Розглядається смитслове значення і види процедур "порівняння" та "пояснення", їхні характеристики.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Марців , О. І.
    Вчимо столиці швидко, легко і назавжди [Текст] / О. І. Марців // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 11. - С. 14-16
ББК 74.262.68
Рубрики: Географія--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
географія -- вивчення -- методи запам'ятовування -- прийоми запам'ятовування
Анотація: У статті йдеться про засвоєння географічного матеріалу за допомогою методів запамятовування. Краще спрямовувати дитину на використання своєї уяви, ніж примушувати зубрити шкільну програму (уявляти, а не зазубрювати).

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Якута , Г. І.
    Використання власних віршів на уроках географії [Текст] / Г. І. Якута // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 11. - С. 9-13
ББК 74.262.68
Рубрики: Географія--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
географія -- вивчення -- викладання -- вірші -- власні вірші
Анотація: У статті йдеться про пошук оптимальних шляхів зацікавлення учнів навчанням, підвищення їхньої розумової активності, спонукання до творчості, виховання школяра як життєво й соціально компетентної особистості.Більшу частину географічних знань учні засвоюють через слово, тому мова вчителя повинна бути багатою та образною, і в цьому йому допоможуть вірші.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Довгаль, О. В.
    "Правильно навчає той, хто навчає цікаво" [Текст] / О. В. Довгаль // Географія та економіка в рідній школі. - 2017. - № 12. - С. 16-19. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Географія--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальний інтерес -- розвиток творчих здібностей -- методи навчання географії
Анотація: Наведено приклади окремих методичних прийомів, які можна використати на уроках географії з метою розвитку пізнавальних здібностей учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Літвінчук, Т. О.
    Сучасний освітній інструментарій компетентнісно-орієнтованого навчання на уроках географії [Текст] / Т. О. Літвінчук // Географія та економіка в рідній школі. - 2019. - № 1/2. - С. 44-48. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Географія--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
ключові і предметні компетентності -- прийоми навчання -- методи навчання
Анотація: У статті розглянуто особливості формування ключових та предметних компетентностей на уроках географії. Запропоновано опис окремих сучасних прийомів та методів навчання, які зорієнтовані на формування ключових та предметних компетентностей учнів і дають змогу успішно освоїти не лише географію, а й будь-яку іншу шкільну дисципліну.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Попов, В. Д.
    Інтерактивні форми і методи роботи на уроках географії як засіб формування просторової (картографічної)компетентності учнів [Текст] / В. Д. Попов // Географія та економіка в рідній школі. - 2020. - № 11. - С. 2-9. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Географія--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
просторова компетентність -- інтерактивне навчання -- географічна карта -- прийоми роботи з картою -- картографічна компетентність -- картографічна грамотність
Анотація: У статті йдеться про те, що дієвим засобом формування в учнів навичок та вмінь роботи з картою, розвитку картографічних знань, формування географічної компетентності є використання на різних етапах уроку інтерактивних форм і методів роботи різного рівня складності. У процесі роботи з географічною картою учні вчаться вмінню розуміти карту, читати її, знати її особливості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)