Кочерга, О.
    Психофізіологічні аспекти сенситивного стану учнів початкової школи та творчість [Текст] / Олександр Кочерга // Початкова школа. - 2012. - № 12. - С. 6-8
ББК 74.200
Рубрики: Дитяча психологія--Молодші школярі
   Педагогіка--Виховання--Молодший шкільний вік

Кл.слова (ненормовані):
надчутливий стан -- учень початкової школи
Анотація: У статті роглядаються питання впливу ситуації успіху на руйнування "блокаторів" сенситивного (надчутливого) стану учня. Наведено ряд порад щодо створення ситуації успіху.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Бех, І.
    Молодший школяр у вікових закономірностях [Текст] / Іван Бех // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 10-13.
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--Молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
молодший шкільний вік -- психологічні закономірності особистості
Анотація: У статті розкрито психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Кочерга, О.
    Чутливість сенсорних систем і активність дій учня [Текст] / Олександр Кочерга // Початкова школа. - 2016. - № 7. - С. 1-4.
Рубрики: Дитяча психологія--Молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
рівновага тіла -- вестибулярний апарат учня -- вестибулярний датчик -- рухова активність школярів -- учень початкової школи -- загальнорозвивальні вправи для розминки -- психофізіологічна рівновага
Анотація: У статті розглянуто деякі аспекти чутливості психофізіологічної роботи сенсорних систем, вплив на нього дії вестибулярного апарату та системи забезпечення рівноваги в організмі учня. Подано комплекс загальнорозвивальних вправ для розминки учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Ройз, Світлана.
    Акцент - на потенціалі [Текст] : поради психолога / С. Ройз // Освіта України. - 2016. - 24 жовт.(№ 41/42). - С. 11
Рубрики: Дитяча психологія--Молодші школярі
Анотація: Публікація відомого дитячого і сімейного психолога про вікові особливості молодших школярів і складнощі переходу до нової, учнівської відповідальності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Поліщук, С.
    Психологічні особливості брехливості молодших школярів [Текст] / Світлана Поліщук // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 8-11. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Дитяча психологія--Молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
брехня -- брехливість -- мораль -- фантазія -- творча діяльність
Анотація: Аналізується психологічний зміст брехні та брехливості, їх детермінанти, ознаки, а також діагностика в групах молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Бондарчук, Ірина.
    Гіперактивна дитина в школі: особливості поведінки, виховання та навчання / Ірина Бондарчук // Початкова школа. - 2018. - № 5. - С. 1–4. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Дитяча психологія--Молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
гіперактивність -- поведінка дитини -- співпраця з гіперактивною дитиною -- корекція гіперактивної поведінки -- саморегуляція -- вправи -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про співпрацю батьків і вчителів щодо навчання та виховання гіперактивної дитини молодшого шкільного віку. Для корекції гіперактивної поведінки молодших школярів запропоновано декілька вправ, спрямованих на розвиток самоконтролю, уваги, саморегуляції та зняття напруги, які можуть бути використані батьками та вчителями.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Рашковська, Ілона.
    Психологічний супровід формування батьківсько-дитячих стосунків у початковій школі / Ілона Рашковська // Початкова школа. - 2018. - № 5. - С. 46–48. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Педагогіка--Сімейне виховання
   Дитяча психологія--Молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
сімейне виховання -- батьківсько-дитячі стосунки -- сім’я -- виховання дитини -- психокорекційна робота -- взаємодія батьків та учнів -- вправи -- початкова школа
Анотація: У статті розглянуті шляхи підвищення ефективності батьківсько-дитячих стосунків у молодшому шкільному віці. Названо діагностичні методики, які психолог може використовувати в роботі з батьками та дітьми. Продемонстровано орієнтовні вправи для використання на заняттях та тренінгах, надано практичні рекомендації батькам щодо гармонізації стосунків з дітьми, запропоновано практичний інструментарій, яким може скористатись вчитель початкових класів у роботі з учнями та їхніми батьками.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Томаржевська, Інна.
    Гра як умова розвитку волі в молодшому шкільному віці / Інна Томаржевська // Початкова школа. - 2018. - № 6. - С. 54-56. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Дитяча психологія--Молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
вольові якості -- ігрова діяльність -- емоційно-вольові якості -- вольова регуляція -- ігрові вправи -- молодші школярі
Анотація: Наведено приклади ігрових вправ, спрямованих на розвиток вольових якостей, які можна пропонувати учням 1–2-х класів під час виховних годин.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Ілляшенко, Тамара.
    Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом [Текст] / Тамара Ілляшенко // Початкова школа. - 2018. - № 7. - С. 10-13. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Педагогіка--Виховання
   Дитяча психологія--Молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
гіперактивні діти -- гіперактивні розлади -- гіперактивність -- прояви гіперактивності -- дефіцит уваги -- правила поведінки -- порушення поведінки -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто проблему виховання та навчання дітей молодшого шкільного віку з гіперактивними розладами із дефіцитом уваги. Представлено програму планомірної допомоги дітям з гіперактивним розладом в освітньому закладі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Гуськова, Ольга.
    Практика ейдетики в початковій школі (узагальнення досвіду) [Текст] / Ольга Гуськова // Початкова школа. - 2020. - № 2. - С. 15-19. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
   Дитяча психологія--Молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
пам’ять -- запам’ятовування -- методи ейдетики -- мнемотехніка -- ейдотехніка -- уява -- мнемонічні здібності -- асоціації -- початкова школа
Анотація: У статті йдеться про упровадження методів та прийомів ейдетики в початковій школі, які ефективно допомогають обробляти інформацію, відтворювати її завдяки творчому підходу, створенню ситуації успіху, що є найдоцільнішою мотивацією процесів ефективного навчання. Наведено приклади використання деяких методів ейдетики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Попова, Галина.
    Булінг: боротьба триває! Толерантний всесвіт побудуй! [Текст] : з досвіду роботи / Галина Попова // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 60-62. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Дитяча психологія--Молодші школярі
   Педагогіка--Виховання

Кл.слова (ненормовані):
булінг -- колектив -- виховна бесіда -- цькування -- толерантна поведінка учнів -- Всесвітній день Толерантності -- толерантність -- ставлення один до одного -- кібербулінг -- повага -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розповідається про запобігання виникнення булінгу в початковій школі. Наведено сценарій проведення виховної бесіди "Повага до себе та інших людей" за оповіданням О. Кукуєвицької "Про пінгвіна Гуньку" у 1 класі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)