Жидок, В. В. Методика оцінювання ефективності маркетингової діяльності [Текст] / В. В. Жидок, Ю. М. Ткач> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 53-58. - Бібліогр.: с. 58 . - ISSN 2411-5215 Рубрики: Маркетингова діяльність Методика--Оцінювання Дослідження--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): КОНТРОЛЬ -- СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ -- ЕКОНОМЕТРИЧНА МОДЕЛЬ Дод.точки доступу: Ткач, Ю. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Лось, Елена. Как подработать на "фокусах". Станьте респондентом на опросах [Текст] / Е. Лось> // Сегодня. - 2016. - 8 июня(№ 106). - С. 12. - Зміст: Где искать и сколько стоит ; Разный формат ; Опрос: личный опыт / И. Ломако. Анкеты в Интернете Рубрики: Дослідження--Маркетинг Дослідження--Методи Робоча сила--Зайнятість Кл.слова (ненормовані): коротке інтерв'ю -- інформація про товар -- опитування -- анкетування -- фокус-група -- рекрутер Анотація: Возможность подработки протестируя рекламные материалы, продукты. Основная категория респондентов - потребители от 18 до 34 лет. Лекарственные препараты или приборы для здоровья опрашивают людей до 60. Существуют специальные сайты, на которых можно заполнять анкеты. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |