Жидок, В. В.
    Методика оцінювання ефективності маркетингової діяльності [Текст] / В. В. Жидок, Ю. М. Ткач // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 53-58. - Бібліогр.: с. 58 . - ISSN 2411-5215
Рубрики: Маркетингова діяльність
   Методика--Оцінювання

   Дослідження--Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
КОНТРОЛЬ -- СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ -- ЕКОНОМЕТРИЧНА МОДЕЛЬ


Дод.точки доступу:
Ткач, Ю. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Лось, Елена.
    Как подработать на "фокусах". Станьте респондентом на опросах [Текст] / Е. Лось // Сегодня. - 2016. - 8 июня(№ 106). - С. 12. - Зміст: Где искать и сколько стоит ; Разный формат ; Опрос: личный опыт / И. Ломако. Анкеты в Интернете
ББК 65
Рубрики: Дослідження--Маркетинг
   Дослідження--Методи

   Робоча сила--Зайнятість

Кл.слова (ненормовані):
коротке інтерв'ю -- інформація про товар -- опитування -- анкетування -- фокус-група -- рекрутер
Анотація: Возможность подработки протестируя рекламные материалы, продукты. Основная категория респондентов - потребители от 18 до 34 лет. Лекарственные препараты или приборы для здоровья опрашивают людей до 60. Существуют специальные сайты, на которых можно заполнять анкеты.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)