Фальковська, Віра
    Циркова вистава - для малят забава : заняття-гра для дітей молодшої групи [Текст] / Віра Фальковська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 35-36 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- ігрова діяльність
Анотація: Подано розробку сюжетно-ігрового заняття, мета якого - закріплювати вміння дітей розрізняти геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник); формувати вміння викладати геометричні фігури в заданій послідовності; розвивати логічне мислення, кмітливість, пам'ять; виховувати уважність; створювати позитивний емоційний фон у групі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Стеценко, Ірина
    STREAM-освіта: математичне дослідження [Текст] / Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 13-15
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- математичні дослідження -- дослідницька діяльність дітей -- види дослідів у математиці -- діти молодшого дошкільного віку
Анотація: У статті йдеться про організацію дослідницької діяльності на математичних заняттях у молодших групах. Подано ланцюжок дослідів, що допомагають малятам з'ясувати, які геометричні фігури можна порівняти за величиною, а які ні.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Брежнєва, Олена
    Математичний розвиток дітей у світлі ідей "Школи радості" [Текст] / Олена Брежнєва // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 10-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
математична гра -- діти старшої групи -- засвоєння математичних понять -- математичний розвиток -- розумове виховання -- Сухомлинський В. -- розвиток мислення
Анотація: "Як зацікавити дошкільнят математикою? Як формувати у них глибоке розуміння змісту складних математичних понять? Як підтримувати пізнавальну активність вихованців? Своїми міркуваннями ділиться автор статті, звертаючись по мудрість до видатного педагога". Автор пропонує скористатися поданими ідеями, аби перетворити математичну діяльність малят на жвавий, емоційно насичений процес.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Дмитрюк, Вікторія
    Намистинки для Сороки : комбіноване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Вікторія Дмитрюк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 28-29
УДК
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- образотворчість -- пальчикова гімнастика -- аплікація
Анотація: Подано розробку комбінованого заняття для дітей молодшої групи, мета якого - навчати дітей знаходити геометричні фігури (круг, трикутник) за назвою, викладати з них нескладні зображення шляхом накладання на силует; закріплювати навички лічби в межах 3, уміння узагальнювати результат рахунку, співідносити число і кількість; розвивати уважність, інтерес до життя птахів. В аплікації навчати дітей викладати готові форми різної величини на папері відповідно до заданої закономірності, намащувати заготовки клеєм, розвивати навички зорового сприймання, орієнтування на площині.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кузьменко, Юлія
    Із цеглинками грали й колобка рятували : інтегроване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Юлія Кузьменко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 22-24 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- конструювання
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей молодшої групи, мета якого - закріплювати з дітьми поняття "довжина"; учити порівнювати різні за довжиною предмети, користуючись прийомом накладання; правильно вживати слова "довгий", "короткий"; визначати яких предметів багато, а яких - по одному; продовжувати вчити дітей розміщувати на площині цеглинки конструктора горизонтально, в одну лінію, щільно прикладаючи їх коротшими ребрами одну до одної; закріплювати вміння будувати вежу за вказівками; спонукати правильно називати деталі, їхні кольори; формувати вміння самостійно виконувати завдання; виховувати уважність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Підлісна, Юлія
    Павучок-молодець, математики знавець : заняття з математики за вальдорфською методикою для дітей різновікової групи [Текст] / Юлія Підлісна, Лариса Мельник // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 14-16
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
дидактична гра -- мовленнєва гра -- пальчикова гра -- пізнавальний розвиток -- життєва компетентність
Анотація: Подано розробку заняття з математики за вальдорфською методикою, мета якого - ознайомлювати дітей із цифрою 8; удосконалювати навички лічби в прямому і зворотному порядку; закріплювати знання про величину та геометричні фігури; спонукати до відтворення числових і просторових уявлень за допомогою рухів тіла; формувати в дітей математичну та сенсорно-пізнавальну компетенції; розвивати тілесну моторику, асоціативно-образне й логічне мислення, мовлення, увагу, пам'ять, кмітливість.


Дод.точки доступу:
Мельник, Лариса

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кац, Євгенія
    Ігрові практики для майбутніх математиків : завдання та ігри для дітей старшої групи [Текст] / Євгенія Кац // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 12-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
підготовка до школи -- ігри для розвитку уваги -- ігрові методи
Анотація: Які вміння та навички необхідні майбутнім школярам? Чи справді насамперед важливо навчитися добре читати й лічити перед школою? На думку авторки, набагато ціннішими є розвиненість уваги, здатності зосереджуватися, керувати своїм тілом і відчувати його потреби. Ці важливі передумови легкої адаптації до шкільного життя та успішного навчання допомагають сформувати. ігри!


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Магочкіна, Оксана
    Математика у віршах [Текст] / Оксана Магочкіна // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 11
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- розвиток мовлення -- ознайомлення з цифрами
Анотація: Успішність будь-якої справи забезпечують насамперед позитивні емоції. Що можна зробити, аби математика сподобалася дітям? Перетворити навчання на веселу гру! Ось такі дотепні віршики і розважать малят, і заохотять до пошуку математики в повсякденному житті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Скрипник, Віра
    Пригоди непосидючих одиничок : формування базових уявлень про числа і цифри в дітей дошкільного віку [Текст] / Віра Скрипник // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 8-10
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
ознайомлення з цифрами -- ознайомлення з числами -- пізнавальний розвиток
Анотація: Ознайомлювати дітей із цифрами і числами починають з молодшого дошкільного віку. Найважливіше, про що вони дізнаються: що числа виражають кількість предметів (відповідають на питання скільки?), а також що на письмі їх позначають спеціальними знаками - цифрами. Аби діти засвоїли цю інформацію, варто наочно продемонструвати їм відмінність між поняттями "число" і цифра" та зв'язок між ними. Авторка пропонує формувати ці базові математичні уявлення засобами унаочненої казки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Імбер, Вікторія
    Маленькі геометрики : ознайомлення дітей з геометричними фігурами за методом повного фізичного реагування [Текст] / Вікторія Імбер // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 6-7
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
рухова активність -- пізнавальний розвиток
Анотація: З перших днів життя діти сприймають інформацію про навколишній світ через тіло. Цей спосіб є для них природним, тому аби допомогти дошкільнятам краще засвоїти складний навчальний матеріал, варто залучити їх до рухової активності. Таку можливість дає метод повного фізичного реагування. Авторка розповідає, як використовувати його на практиці, та пропонує покрокові розробки з вивчення площинних геометричних фігур.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Трачук, Аліна.
    На галявині зимовій - радість різнокольорова! [Текст] : інтегроване заняття для дітей старшої групи / Аліна Трачук // Палітра педагога. - 2020. - № 12. - С. 21-23 : фот.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
   Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

   Дошкільне виховання--Природознавство

Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичний розвиток -- зимові розваги -- казкові заняття -- ігрові вправи


Дод.точки доступу:
Багнатова, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Чулошнікова, Марина
    Як квадрат Кіндрат у родину повернувся : геометрична казка для дітей старшої групи [Текст] / Марина Чулошнікова // Дошкільне виховання. - 2020. - № 11. - С. 26-29
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичний розвиток -- дослідницька діяльність
Анотація: Пропонується захоплива та дотепна авторська геометрачна казочка. Завдяки поданим методичним порадам і практичним завданням здійснювати з дітьми роботу над казкою зможуть і батьки вдома.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)