Тоцька, Тетяна
    Філософія для дітей та дорослих : за творами В. Сухомлинського [Текст] / Тетяна Тоцька // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 20-23
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розумове виховання
Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- художня література -- педагогічна спадщина В. Сухомлинського -- пізнання світу -- дитяча філософія -- моральне виховання -- філософія для вихователів
Анотація: "Нинішні реалії вимагають від працівників освіти переосмислення багатьох канонів, починаючи зі світоглядних позицій, ставлення до життя, і створення нової філософії виховання дошкільнят. Джерела і наснагу для розв'язання цих складних завдань можна знайти у педагогічній спадщині В.Сухомлинського. Своїм досвідом ділиться керівник дитсадка, у якому вже багато років упроваджкють ідеї видатного педагога".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Крутій, Катерина
    STREAM-освіта: розвиваємо критичне мислення дошкільнят [Текст] / Катерина Крутій, Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 3. - С. 3-8
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розумове виховання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- інтегрована освіта -- інженерне мислення
Анотація: "Критичність, гнучкість і креативність мислення - ключові навички, необхідні особистості ХХІ століття. Як допомогти дитині не розгубитися в потоці різноманітної інформації, навчити відрізняти правду від "фейків" та будувати цілісну картину світу? З чого починати розвиток критичного мислення малят та які прийоми використовувати? Відповіді на ці запитання дають авторки альтернативної програми формування культури інженерного мислення в дошкільників "STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт".


Дод.точки доступу:
Стеценко, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Шалда, Наталія
    Упроваджуємо STREAM-освіту : методична панорама освітньої діяльності з дітьми [Текст] / Наталія Шалда // Дошкільне виховання. - 2020. - № 3. - С. 9-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розумове виховання
Кл.слова (ненормовані):
інтегрована освіта -- система роботи -- інженерне мислення
Анотація: "Упровадження будь-якої нової освітньої технології чи системи потребує ініціативності, сміливості, копіткої підготовчої роботи та підтримки колег. Своїм досвідом мотивування педагогів і занурення у STREAM-освіту ділиться авторка публікації."


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)